لوله استیل از اساسی ترین تجهیزاتی است که کاربرد کلیدی در صنایع مختلف دارد. لوله به عنوان انتقال دهندۀ سیالات در صنعت و همچنین امور ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. تولید لوله استیل به صورت درزدار و بدون درز صورت می گیرد.

از آلیاژ استیل استنلس با گریدهای مختلف جهت تولید لوله های استیل استفاده می کنند. فروش لوله استیل با ضخامت و سایز مختلف صورت می گیرد. عنصر کروم یکی از عناصر اصلی آلیاژ استیل به شمار می رود که خاصیت ضد اکسیداسیون به لوله های استیل می بخشد.

گروه تجارت استیل راد از دیگر مراکز بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات صنعتی در سطح کشور می باشد. بدین ترتیب توانسته اند متناسب با نیاز صنایع داخلی، انواع لوله استیل صنعتی، اتصالات استیل، فلنج جوشی، شیرآلات و ... را از جنس آلیاژ استنلس استیل تأمین و عرضه نماید.

مشخصه های اصلی لوله استیل استنلس

از مشخصه های اصلی لوله استیل استنلس می توان به سبک بودن، استحکام بالا در برابر خوردگی، مقاومت در برابر شرایط جوی، سطوح براق و درخشنده، امکان نظافت آسان سطوح لوله، مقاومت در برابر سایش، قابلیت بازیافت، ماندگاری بالا و ... اشاره نمود. بدین ترتیب صنایع مختلف به اقتضای نیاز می توانند انواع لوله استیل را با مشخصات فنی متفاوت تهیه نمایند.

کاربرد گستردۀ لوله استیل را می توان در صنایع آب و فاضلاب، خودروسازی، واحدهای برودتی، سیستم های گرمایشی، سیستم لوله کشی گاز، صنعت گاز و پتروشیمی، پالایشگاه های نفت و ... مشاهده نمود. خرید لوله استنلس استیل بر اساس مشخصات فنی تولید لوله از جمله وزن، ضخامت، قطر و ابعاد آن صورت می گیرد. خرید اتصالات استنلس استیل را از سایت این مجموعه انجام دهید. 

جهت خرید لوله استیل مانیسمان و درزدار می توانید از طریق مجموعۀ تجات استیل راد اقدام نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر و با سابقه می توانید لوله های استیل را با سایز و ضخامت استاندارد تهیه نمائید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()