راه اندازی سیستم آموزش مجازی بهترین فرصت برای پیشرفت می باشد. به عبارتی آموزش مجازی بر پایۀ اینترنت است که امکان دریافت اطلاعات را از موقعیت های مختلف جغرافیایی فراهم می سازد. امروزه بستر اینترنت در سراسر کشور گسترده است و عموم افراد با استفاده از دستگاه های دیجیتالی از طریق سیم کارت و یا مخابرات به اینترنت متصل شوند. همچنان تکنولوژی در حال پیشرفت است و مدارس آموزش مجازی توانسته اند فعالیت خود را در سطح جهانی راه اندازی نمایند.

در پی این موضوع مهم، دانش آموزانی که در مکان های صعب العبور زندگی می کنند و یا به دلیل شرایط نامساعد خانوادگی نمی توانند در مدارس حضور فیزیکی داشته باشند، بهره گیری از خدمات آموزش مجازی مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، بهترین فرصت برای پیشرفت به شمار می رود.

مزایای راه اندازی سیستم آموزش مجازی

سیستم آموزش مجازی و برگزاری کلاس آنلاین با استفاده از فضای اینترنت و نرم افزار مخصوص صورت می گیرد. بدین ترتیب دانش آموزان با بهره گیری از تکنولوژی اینترنت و دستگاه های دیجیتالی همچون لپ تاپ، موبایل، کامپیوتر و تبلت بتوانند با استاد خود در ارتباط باشند. از دیگر مزایای استفاده از خدمات آموزش مجازی می توان به دسترسی هر لحظۀ دانش آموزان به آرشیو مطالب و دوره های آموزش از راه دور اشاره نمود.

یادگیر آنلاین مزایای عمده ای دارد که از ابتدا به برخی از موارد مهم آن اشاره نمودیم و اینکه تأسیس مدارس ارائه دهندۀ خدمات آموزش مجازی توانسته بیش از گذشته مسیر را برای ادامه تحصیل بسیاری از دانش آموزان در گوشه و کنار ایران هموار سازد. بستر اینترنت به راحتی امکان تعامل دوسویه میان دانش آموزان و مدرسین را فراهم می کند و می توانند به صورت برنامه ریزی شده، در کلاس آنلاین و دوره های تقویتی حضوری داشته باشند. به راحتی با یکدیگر در رابطه با فعالیت های عملی تعامل داشته باشند.

برای بهره مندی از آخرین اخبار مرتبط با شهریه دوره آموزش از راه دور می توانید با مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()