در دهۀ اخیر کاربرد ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته افزایش یافته است چون ساخت داخلی دستگاه های ویدئو پروژکتور موجب کاهش قیمت و همچنین تنوع مدل های این دستگاه در ایران شده است. تا کنون کاربرد ویدئو پروژکتور را در محیط های آموزشی و یا سالن های کنفرانس مشاهده نموده اید. اینکه با استفاده از دیتا پروژکتور می توان فرآیند بزرگنمایی تصاویر را انجام داد. به نوعی افراد به راحتی قادر به نمایش داده های کامپیوتری در ابعاد بزرگ در محیط های مختلف می باشند که می توانند جهت نمایش فایل های آموزشی، فیلم و سریال و یا بازی از دستگاه های پروجکشن استفاده نمایند. فروش ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای دار بیش از ویدئو پروژکتورهای ساده قدیمی طرفدار دارد چون به فناوری روز مجهز هستند.

فروشگاه نیزار کالا از سازندگان مطرح در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت دارد و همواره با بهره گیری از تکنولوژی روز در صدد برای عرضۀ دستگاه هایی با قابلیت های پیشرفته و وضوح تصویر بالا می باشند.

تجربه ای به یاد ماندنی با خرید ویدئو پروژکتور

از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور اندرویدی می توان به پشتیبانی ارتباط بدون کابل با دستگاه های منبع دیجیتالی اشاره نمود. به طور کلی ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های پیشرفتۀ اسلاید شو محسوب می شود که به مراتب امکانات بیشری دارد و کار کردن با آن برای کاربر لذت بخش خواهد بود.

البته مدل های جدید ویدئو پروژکتور از نظر سایز و وزن کاهش پیدا کرده است و فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود. این نوع پروژکتور فضای کمتری را اشغال می کند و در عین حال امکان جابجایی آن برای افراد راحت تر از گذشته می باشد. افرادی که در طول روز در مکان های مختلفی نیازمند به استفاده از ویدئو پروژکتور هستند، خرید ویدئو پروژکتور جیبی را از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به آنها پیشنهاد می کنیم.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()