میلگرد استیل با گریدهای مختلف به صورت ساده و آجدار ساخته می شوند. صنایع متعددی از مزایای میلگرد استیل استفاده می کنند چون از طراحی خاصی برخوردار بوده و به منظور مقاوم سازی پروژه های ساخت و ساز هنگام اجرای ستون های ساختمان و سقف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش میلگرد استیل بر اساس شاخص های متعددی از جمله وزن، طول شاخه و قطر صورت می گیرد. به طور کلی افرادی که در صنایع مختلفی فعالیت داشته و نیازمند به تهیۀ میلگرد هستند، با در نظر گرفتن نوع کاربری می توانند انتخاب و خرید میلگرد استیل را انجام دهند.

جهت تأمین میلگرد استیل برای مقاوم سازی بتن می توانید از طریق مجموعۀ استیل راشا اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش محصولات فولادی از جنس استیل همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و آماده پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشد.

شناسۀ مهم جهت خرید میلگرد استیل

نکتۀ مهم و اساسی که در حوزۀ تشخیص میلگرد استیل وجود دارد، بهره گیری از استاندارد رسمی و بین المللی ASTM می باشد. شماره ابعاد میله، نماد معرفی نوع میلگرد، شناسۀ درجه میلگرد و نمادی جهت تعیین سازندۀ میله از موارد دیگری هستند که هنگام خرید میلگرد استیل باید در نظر گرفته شوند.

عمدتاً جهت شناسایی میلگرد استیل که از شمش جدید نورد شده است، حرف لاتین N استفاده می کنند. این درحالی است که میلگرد استیلی که دارای قابلیت تحمل عملیات حرارتی همچون جوشکاری را دارد از حرف لاتین W استفاده می کنند. میلگرد استیل با ماهیت محور نورد با حرف A مشخص می گردد.

نکات متعددی در حوزۀ تهیۀ میلگرد استیل ضد زنگ وجود دارد و عموم افراد از این موضوعات اطلاع دقیقی ندارند. از این رو توصیه می کنیم جهت  میلگرد استیل 420 و انواع دیگر در صنایع مختلف از تخصص کارشناسان فروش استیل راشا استفاده نمائید. پس از استعلام لیست قیمت میلگرد استیل، با آسودگی خاطر می توانید متناسب با نیاز صنایع خرید این محصول فولادی را انجام دهید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()