ماسک سه لایه از دیگر انواع ماسک پزشکی یا جراحی به شمار می رود. به طور کلی کادر درمان برای آنکه بتوانند خود را در برابر بیماری های عفونی ایمن و مصون نگه دارند، نیاز به استفاده از ماسک سه لایه استاندارد دارند. خرید ماسک پزشکی و استفاده از آن، به فرد کمک می کند که از نفوذ گرد و غبار، عوامل میکروبی و ویروسی معلق در هوا و بزاق دهانی به راه های تنفسی افراد جلوگیری کند. به همین دلیل به کلیۀ کادر درمان، استفاده از ماسک سه لایه برای ویزیت بیماران توصیه می شود.

فروشگاه همتا با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته فروش ماسک پزشکی را به لیست محصولات خود بیافزاید. بدین وسیله مدیران بیمارستان، درمانگاه ها و همچنین صنایع مختلف می توانند با قیمت ارزان تر در تعداد بالا ماسک سه لایه استاندارد را برای پرسنل خود تهیه نمایند.

اجزای اصلی ماسک پزشکی سه لایه

لایه حفاظ، لایه میانی و لایه داخلی تر از جمله سه لایۀ اصلی ماسک پزشکی به شمار می روند و از پارچه های اسپان باند برای لایه های داخلی و خارجی استفاده می شود. این در حالی است که لایۀ میانی ماسک سه لایه از جنس پارچه ملت بلون می باشد. لایۀ نازک ملت بلون همچون فیلتر عمل می کند و به دلیل نوع ساختاری که دارد مانع از نفوذ گرد و غبار و عوامل بیماری زا به سیستم تنفسی فرد می شود.

از ویژگی های بارز ماسک سه لایه استاندارد می توان به فاقد بوی نامطبوع، عدم ایجاد حساسیت تنفسی و پوستی، سهولت در به کار گیری، تنفس راحت و تبادل گرمایی مناسب اشاره نمود. در واقع استقبال از خرید ماسک پزشکی به دلیل گردش هوا از داخل ماسک است که افراد به راحتی می توانند تنفس نموده و در عین حال از ورود ویروس به داخل سیستم تنفسی جلوگیری کنند.

برای خرید ماسک سه لایه می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید و به صورت پک چندتایی ماسک مورد نیاز خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()