پروفیل استیل از شناخته شده ترین محصولات خام فولادی به شمار می رود که کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمانی دارد. فروش پروفیل استیل توسط مراکز تأمین و عرضۀ محصولات خام آلیاژ استیل صورت می پذیرد. هنگام تهیۀ پروفیل باید، گرید آلیاژی که برای آن مورد استفاده قرار گرفته است، در نظر گرفته شود چون تأثیر مستقیم بر روی خواص پروفیل خواهد داشت. طراحی پروفیل استیل به صورت قوطی های توخالی است که می توان با استفاده از آنها سازه های مختلفی را تولید نمود.  

برای خرید پروفیل استیل در ابعاد استاندارد می توانید از طریق مجموعۀ استیل راشا اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در عرصۀ فروش محصولات خام استنلس استیل فعالیت دارند و می توانند شما را همواره همراهی کنند.

لیست قیمت پروفیل استیل دکوراتیو

از ویژگی های مهم پروفیل استیل می توان به مقاومت بالای آن در برابر خوردگی، تنوع ابعاد، سهولت در فرآیند پذیری (جوشکاری، آبکاری، خم کردن و ...) اشاره نمود. به طور کلی میزان عناصر تشکیل دهندۀ آلیاژ استیل تأثیر مستقیم بر کیفیت آلیاژ خواهد داشت. از این رو هنگام خرید پروفیل استیل باید به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید. تفاوت میان پروفیل استیل 201 و 304 در این است که میزان نیکل و کروم جهت ساخت آلیاژ استیل گرید 201 پایین است و به همین دلیل از قیمت ارزان تر برخوردار است.

به طور کلی فروش پروفیل استیل ضد زنگ مورد استقبال صنایع مختلف می باشد چون مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی و نفوذ رطوبت خواهد داشت. بدون شک انتخاب پروفیل مناسب می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی محصولاتی که تولید می کنید، داشته باشد. شکل ظاهری، وزن و خصوصیات فیزیکی از جمله مواردی هستند که کلیۀ پروفیل های استیل مشابه یکدیگر می باشند ولی از نظر قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند.

جهت هماهنگی و اطلاع از شرایط خرید میلگرد استیل و پروفیل استیل به صورت اینترنتی و غیر حضوری می توانید با کارشناسان فروش استیل راشا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()