میلگرد استیل 304 در میان محصولات فولاد آلیاژ استنلس رایج می باشد و کاربرد آن را می توان در صنایع ساخت و ساز و صنعتی ملاحظه نمود. روش های اصلی جهت تولید میلگرد استیل گرید 304 به صورت نورد گرم، نورد سرد و مرکب است. میلگرد به عنوان یکی از محصولات فولادی پرکاربرد در صنعت به شمار می رود. فلزات کروم و نیکل از جمله عناصر اصلی آلیاژ استیل 304 محسوب می شود. در حال حاضر امکان خرید میلگرد استیل 304 در دسته بندی متفاوت برای صاحبان صنایع فراهم می باشد که می توان به میلگرد استیل نگیر 304، میلگرد استیل بگیر، میلگرد استیل مارتنزیت و میلگرد استیل دوپلکس اشاره نمود. جهت خرید میلگرد استیل با گریدهای مختلف می توانید از طریق مجموعۀ استیل راشا اقدام نمائید.

خواص فیزیکی و مکانیکی میلگرد استیل گرید 304

میلگرد استیل 304 دارای خواص غیر آهن ربایی می باشد و به عنوان یکی از محصولات استنلس استیل نگیر شناخته می شود. این نوع فولاد متشکل از عناصر اصلی آهن، کربن و نیکل می باشد و به عنوان یکی از آلیاژهای پرکاربرد در سطح جهانی شناخته می شود. میلگرد استیل گرید 304 از مقاومت بالایی برخوردار بودن و در اجرای اکثر پروژه های ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند و دارای ماندگاری بالا و خواص ضد زنگ هستند. جهت خرید مفتول استیل به سایت مراجعه فرمایید. 

صنایع متعددی از جمله تولید ظروف و تجهیزات خانگی، تأسیسات شوفاژ، ابزارآلات و تجهیزات پزشکی، دستگاه و ماشین آلات صنعتی، کشتی سازی، تأسیسات ساختمانی، ساخت سقف سازه های سوله، انبار، باشگاه ها و ... از مزایای میلگرد استیل 304 بهره می گیرند. با توجه به اینکه فروش میلگرد استیل 304 در ابعاد و خواص متفاوت در بازار آهن آلات صورت می گیرد. مدیران و پیمانکاران جهت اجرای پروژه های مختلف به سهولت می توانند میلگرد استیل با گرید مناسب را از طریق مجموعۀ استیل راشا با قیمت مناسب تهیه نمایند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()