نحوه خرید کاغذ دیواری مدرن

 یکی از مهم‌ترین نتایج توسعه فناوری در حوزه دکوراسیون، ظهور کاغذ دیواری‌ مدرن می‌باشد. این کاغذ دیواری‌ها، معمولا در یک رول 5 متر مربعی عرضه می شوند. همچنین می‌توانید رول‌های 7 متری و 10 متری را نیز در بازار پیدا نمایید. با این حال، در نظر داشته باشید که هنگام نصب، باید از راهنمایی‌های لازم یک متخصص بهره گیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه نصب و همچنین خرید آنلاین کاغذ دیواری مدرن، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین فروش کاغذ دیواری مدرن دیوار دکور تماس حاصل فرمایید.

انواع کاغذ دیواری

در ادامه، به چند نوع از انواع پرکاربرد کاغذ دیواری دیوار دکور پرداخته می‌شود:

  • روکش وینیل: این نوع از کاغذهای دیواری، به دلیل چاپ و لایه وینیلی که دارند برای اتاق خواب ایده آل هستند. ترکیب این روکش‌ها، شبیه به کاغذ وینیل است، اما بسیار قوی تر، مقاوم تر و بادوام تر می‌باشند. در انتخاب این محصول، بهتر است کاغذهایی را انتخاب نمایید که دارای بافت متخلخل بوده و به هنگام شستن ، رطوبت را جذب نمی‌کنند.
  • فوم وینیل: این محصولات، دارای ترکیبات و ویژگی های مشابه با گچ کاری است، اما پوششی شبیه به نقاشی رنگ روغن دارد. در این نوع از کاغذهای دیواری، طرح‌های بسیار زیبایی مشاهده می‌شود. خرید کاغذ دیواری را از سایت انجام دهید.
  • کاغذ دیواری طرح ژاپنی: استفاده از این کاغذ دیواری برای روکش کردن دیوارها بسیار ایده آل می‌باشد.  زیرا رنگ آن خنثی است. این کاغذها، از جمله مقاوم‌ترین و بادوام‌ترین کاغذهای دیواری است و در صورتی که به خوبی از آن مراقبت نمایید ، می‌تواند یک عمر برای شما قابل استفاده باشد!  
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه انواع کاغذ دیواری مدرن ، می‌توانید با مشاورین دیوار دکور تماس بگیرید.

مرکز فروش کاغذ دیواری مدرن

در صورت نیاز به دسترسی و خرید انواع مختلفی از کاغذ دیواری مدرن ، پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناسان دیوار دکور در ارتباط باشید. مجموعه دیوار دکور ، از جمله مراکز پیشتاز در توزیع کاغذ دیواری مدرن بوده! و به دلیل سرلوحه قرار دادن کیفیت در کلیه فعالیت‌های تجاری خود، توانسته است خشنودی بسیاری از مشتریان را جلب نماید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()