نایلون حبابدار برای بسته بندی انواع کالا ها به کار می‌ رود. شما می توانید با استفاده از نایلون حبابدار به تنهایی بسته بندی بسیار خوبی را داشته باشید و یا از این نایلون در کنار بسته بندی های دیگر مانند کارتون ها ،جعبه ها و غیره استفاده نمایید. نایلون حبابدار به دلیل مزایای بسیاری که دارد مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است. از جمله مزایای نایلون حبابدار می‌توان به قیمت ارزان ، کیفیت بالا، ضربه گیری مناسب ، قابلیت چندین بار استفاده ، تنوع بالا و غیره اشاره کرد. فروش نایلون حبابدار در مجموعه ی دریا پلاستیک به صورت عمده و خرد انجام می‌گیرد و مشتریان عزیز از طریق سایت می توانند سفارش خود را ثبت نمایند و یا با کارشناسان ما در این مجموعه ارتباط حاصل نمایند.

نایلون حبابدار با سایر نایلون های بسته بندی تفاوت عمده ای دارد و این تفاوت در حباب های این نایلون می باشد که همانند بالشتک هایی عمل کرده و از ورود ضربه به داخل بسته‌ بندی جلوگیری می کند ، بنابراین برای انواع کالا های حساس و شکستنی استفاده از نایلون حبابدار همواره مورد توجه قرار گرفته است. نایلون حبابدار از نظر اندازه حباب ها و تعداد لایه ها ،در تنوع بالایی در بازار به فروش می رسد ، بنابراین افراد مطابق با نیازشان می توانند خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار را انجام دهند.

فروش اینترنتی نایلون حبابدار با قیمت مناسب

 فروشندگان نایلون حبابدار تنوعی از این نایلون را در نظر می گیرند و مجموعه دریا پلاستیک به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان نایلون حبابدار تنوع بالایی از نایلون حبابدار را در نظر گرفته تا افراد بتوانند مطابق با بسته بندی هایشان این نایلون را تهیه نمایند بنابراین شما می توانید سفارش انواع نایلون حبابدار های مورد نظرتان را به دریا پلاستیک ارائه دهید تا محصول مورد نظر شما در زمان کوتاه برایتان ارسال گردد بدین منظور با مراجعه به سایت دریا پلاستیک به صورت اینترنتی و بسیار ساده خرید خود را انجام دهید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 162
نمایش همه
علاقه مندی ها ()