نکات مهم در خرید و استفاده از مداد ابرو

طراحی ابروها توسط مداد ابرو انجام می‌شود. برای داشتن ابروهایی متقارن بایستی فرم دلخواه را توسط این محصول طراحی کنیم. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که باید رعایت شود این است که رنگ ابرو و مو با یکدیگر هماهنگ باشد. زیرا رعایت این نکته باعث جذاب تر دیده شدن چهره می‌شود. در خرید مداد ابرو بهتر است مدادی که دارای براش است را تهیه کنید. ناگفته نماند که مداد ابرو های متنوعی در سایت آراشیک وجود دارد. همچنین سایت آراشیک، دارای مرغوب ترین لوازم آرایشی می‌باشد که با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. مداد ابرویی با رنگ تیره و روشن برای انجام آرایش روزانه مناسب نیست. زیرا باعث غیر طبیعی دیده شدن چهره می‌شود. اگر نوک مداد ابرو تیز باشد باعث ایجاد خط‌های پر رنگ‌تری می‌شود که جلوه خوبی ندارد. بیش از حد زاویه دار کردن ابروها باعث ایجاد چهره ای غیر طبیعی در فرد می‌شود. مداد ابرو مورد استفاده، بایستی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

نحوه استفاده از این محصول آرایشی

ابتدا بایستی ابرو ها را به وسیله شانه ابرو، به سمت بالا شانه کنیم. این کار باعث دیده شدن قسمت های کم پشت ابرو می‌شود. سپس توسط مداد ابرو قسمت های کم پشت ابرو را پر می‌کنید. در این مرحله می‌توانید فرم دلخواه ابرو ها را بکشید. از قلموی کوچک یا پد آرایشی می‌توانید برای محو تر و زیبا تر کردن خطوط کشیده شده استفاده کنید. سپس ابرو ها را دوباره به سمت بالا شانه بزنید و ایرادات موجود را رفع کنید.

برای خرید کرم پودر و مداد ابرو با کیفیت بالا و اصل می‌توانید به سایت آراشیک مراجعه کنید. سایت آراشیک راهنمایی های لازم را در خرید انواع لوازم آرایشی و مراقبتی را شرح داده است. همچنین سایت آراشیک نسبت به سایر سایت ها از قیمت مناسب تری برخوردار است.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()