کاربرد ها و ویژگی های سایه چشم

برای برجسته کردن و جذاب و درخشان نشان دادن چشم‌ها باید از سایه چشم استفاده شود. استفاده از این محصول آرایشی تکنیک های خاصی دارد که با استفاده از این تکنیک ها چشمانی گیرا تر خواهید داشت. در انتخاب و خرید سایه چشم بایستی به رنگ چشم، سن و سال، رنگ پوست و رنگ مو توجه کنید. به عنوان مثال سایه‌های چشم اکلیلی و شاین دار باعث واضح تر نشان دادن خطوط و چین و چروک‌ها می‌شود. به همین دلیل افرادی که سن بالا هستند نباید از این نوع سایه‌ها استفاده کنند. سایت آراشیک راهنمایی‌های کامل و جامعی را در انتخاب بهترین محصولات آرایشی و مراقبتی در اختیار مشتریان قرار داده است. همچنین سایت آراشیک علاوه بر از داشتن محصولات با کیفیت و اصل از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

برای خرید چنین محصولات آرایشی و مراقبتی بایستی به مکان ها و سایت‌های معتبری همچون سایت آراشیک مراجعه کنید. یکی از نکاتی که باید در انتخاب سایه چشم به آن توجه کرد رنگ پوست می‌باشد.

انتخاب مناسب ترین پالت سایه

سایه چشم برنز کدر بهترین انتخاب برای افرادی هست که دارای پوست روشن با ته رنگ گرم هستند. همچنین سایه چشم با رنگ مسی برای افرادی که دارای پوست روشن با ته رنگ سرد هستند بسیار مناسب است. افرادی که دارای پوست گندمی هستند بایستی از رنگ سایه طلایی استفاده کنند. انواع رنگ های پالت سایه در سایت آراشیک موجود می‌باشد. همچنین برای انتخاب و  پالت سایه مناسب میتوانید به سایت آراشیک مراجعه کنید. افرادی که دارای پوست های بسیار تیره تری هستند نباید از رنگ سایه تیره و در تناژ خاکستری استفاده کنند. افرادی که به دلیل کم خونی و سایر بیماری ها چهره خسته تری دارند بهترین انتخاب برای آن ها رنگ گلبهی و صورتی و کالباسی می‌باشد. زیرا این رنگ سایه ها باعث بانشاط تر و شاداب تر نشان دادن صورت می‌شود.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()