پاکت جاروبرقی از اجزای اصلی این دستگاه به شمار می رود و نقش اساسی بر روی عملکرد مکش آن خواهد داشت. در این پُست قصد داریم شما را بیشتر با انواع پاکت جاروبرقی آشنا نمائیم، بدین وسیله در انتخاب کیسه جاروبرقی بهتر عمل خواهید نمود. جاروبرقی در مدل و برندهای متفاوت در سطح بازار عرضه می شوند که دارای پاکت هایی با سایز متفاوت می باشند. پاکت جاروبرقی محل ذخیره سازی زباله است، هر چند وقت یکبار نیاز به خالی کردن دارد. بدین وسیله متناسب با نوع کیسه جاروبرقی، در صورت لزوم نیاز به خرید پاکت جاروبرقی خواهید داشت. جهت بررسی مشخصات فنی پاکت های جاروبرقی رایج در بازار می توانید با کارشناسان فروشگاه همتا تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت اختصاصی در حوزۀ تأمین و فروش پاکت جارو برقی فعالیت می کند.

نکات خرید پاکت جاروبرقی یکبار مصرف

با توجه به مطالب مذکور که بدان اشاره نمودیم، فروش کیسه جارو برقی در دو طبقه بندی اصلی یکبار مصرف و دائمی صورت می پذیرد. هر کدام از محصولات در این دسته بندی ها دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. در گذشته اکثر جاروبرقی ها به پاکت جاروبرقی دائمی مجهز بودند ولی با گذشت زمان به این نکتۀ مهم پی بردند که نوع پاکت بر روی عملکرد جاروبرقی و طول عمر مفید آن تأثیرگذار خواهد بود. بدین وسیله توصیه می شود در انتخاب پاکت جاروبرقی توجه لازم را داشته باشید و کیسه مناسبی را تهیه نمائید.

هدف از خرید جارو برقی یکبار مصرف در این است که بتوان در کوتاه مدت آن را با کیسه نو تعویض نمود و بدین وسیله فشار بیش از اندازه به موتور جاروبرقی وارد نمی شود . جهت خرید  پاکت جارو برقی مدل و برند خاص می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نموده و بهترین پاکت جاروبرقی را با قیمت مناسب و کاملاً تضمین شده خریداری نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()