ماسک پزشکی دارای ویژگی های منحصر به فرد است و به دلیل طراحی که دارد، عاملی مؤثر برای پیشگیری و انتشار ویروس و میکروب به شمار می رود. هر نوع ماسکی نمی تواند خاصیت پیشگیرانه داشته باشد. بنابراین هنگام خرید ماسک پزشکی بایستی یک سری نکات مهم منجمله نوع کاربری که اشخاص در نظر دارند، مد نظر قرار گرفته شود. فروش ماسک پزشکی سه لایه را در سطح بازار می توان ملاحظه نمود چون از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد و عموم افراد می توانند جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به مسیر تنفسی خود جلوگیری نمایند. ماسک های سه لایه از دو لایه پارچه اسپان باند و لایۀ ملت بلون تشکیل شده است که دارای خاصیت ضد آب بوده و به نوعی از عبور ذرات معلق در هوا با مقیاس میکرون جلوگیری می کند.

سفارش اینترنتی ماسک پزشکی با قیمت مناسب

به دلیل کاربرد گسترده ای که ماسک پزشکی در مراکز بهداشتی و درمان دارد، فروشگاه همتا توانسته در لیست محصولات، امکان خرید ماسک سه لایه را به صورت بسته بندی 50 تایی با قیمت مناسب عرضه نمایند. در قسمت فوق به ساختار اصلی ماسک سه لایه پزشکی اشاره نمودیم و این که بیش از گذشته عموم افراد به اهمیت کاربرد ماسک سه لایه پی برده اند و شاهد گسترش کاربرد ماسک پزشکی در صنایع مختلف می باشیم. عموم افراد می توانند به دلایل مختلفی که در معرض آلودگی میکروبی و ویروسی قرار گرفته می شوند، ماسک پزشکی تهیه نمایند.

قیمت خرید ماسک سه لایه به کیفیت جنس آن بستگی دارد. البته تعداد ماسکی که درون کارتن بسته بندی قدار دارد، بر روی قیمت ماسک پزشکی مؤثر است. جهت تهیۀ ماسک سه لایه با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید. به واسطۀ این فروشگاه معتبر می توانید ماسک پزشکی با کیفیتی را با قیمت مناسب به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()