وسایل متعددی وجود دارد که افراد می توانند جهت تزئین نمای دکوراسیون از مزایای آن استفاده نمایند. میز و آینه کنسول از رایج ترین لوازم دکوراتیوی است که افراد از گذشته تا کنون علاقه مند به تهیۀ آن می باشند. به عبارتی افراد متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، هم اکنون به سهولت می توانند بهترین آینه کنسول را در طرح های متنوع و شکیل تهیه نمایند. علت استقبال عموم افراد از خرید آینه کنسول ، این است که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، افراد به راحتی می توانند پیش از خروج از منزل، ظاهر خود را در مقابل آینه ملاحظه نموده و با ظاهری شیک از خانه خارج شوند. جهت تماشا و بررسی طرح های متنوع میز و آینه کنسول پر فروش در سطح بازار می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه بهسازان چوب داشته باشید.

دلایل استقبال از خرید آینه کنسول

در حال حاضر افراد زیادی تمایل به تزئین دکوراسیون با استفاده از میز و آینه کنسول دارند چون از طراحی خاصی برخوردار است و به نوعی فضای دکوراسیون حالت سلطنتی به خود می گیرد. البته بستگی به طرح میز و آینه کنسول دارد که عمدتاً به سبک کلاسیک با نقوش منبت کاری ساخته می شوند. به طور کلی متناسب با فضای خالی که در دکوراسیون سالن پذیرایی دارید، به سهولت می توانید آینه کنسول را تهیه نمائید. فروش مبل اداری از طریق سایت با قیمت بسیار مناسب انجام می گیرد. 

قیمت آینه کنسول بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس، ابعاد و طرح آن اشاره نمود. اگر در صدد برای تأمین تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشید، می توانید متناسب با رنگبندی و سبک تجهیزات و چیدمان وسایل منزل، آینه کنسول ارزان و مجلل تهیه نمائید. جهت مشاهدۀ طرح های جدید تجهیزات خانگی چوبی می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در این حوزه فعالیت دارد و توانسته متناسب با سلایق شخصی افراد، بهترین محصولات چوبی را تهیه نموده و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()