تخت دو نفره در ابعاد استاندارد کوچک و بزرگ سلطنتی تولید و عرضه می شود. با مراجعه به مراکز عرضۀ تجهیزات و لوازم چوبی خانگی به سهولت می توانید متناسب با مساحت فضای اتاق خواب، اقدام به خرید تخت دو نفره شیک و مجلل نمائید. پارامتر و موارد متعددی در انتخاب و خرید تخت دو نفره وجود دارد که افراد متناسب با شرایط پیش رو می توانند بهترین تخت خواب را تهیه نمایند. نوع تحت خواب تأثیر مستقیم بر روی کیفیت خواب دارد و با توجه به اینکه خواب خوب، انرژی مثبت برای فرد به همراه می آورد.

مشخه های تخت دو نفره استاندارد

نیاز است که افراد در انتخاب تخت خواب توجهات لازم را داشته باشند.  ابعاد تخت ، جنس بدنه ، مدل و طرح برخی از شاخص های مهم و اساسی هستند که به طور مستقیم بر روی قیمت تخت دو نفره و انتخاب مشتریان تأثیرگذار می باشد. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص مشخصه های یک سرویس خواب استاندارد و با کیفیت می توانید نگاه به مقالات علمی فروشگاه بهسازان چوب داشته باشید. این مجموعۀ معتبر چندین سال است که در حوزۀ فروش لوازم خانگی از جمله سرویس خواب در طرح های مختلف فعالیت دارد و همواره بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

اگر در صدد برای  خرید تخت دو طبقه و تخت دو نفره ارزان می باشید، بازدید محصولات سرویس خواب عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. چرا که بررسی مشخصات فنی هر یک از محصولاتی که توسط یک فروشگاه عرضه می شود، می تواند به شما امکان دسترسی و مقایسۀ چندین محصول با یکدیگر را می دهد. در این صورت شما با آسودگی خاطر از میان انواع تخت دو نفره عرضه شده توسط فروشگاه بهسازان چوب، کالایی با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر، با آسودگی خاطر می توانید به صورت آنلاین با تضمین کیفیت و قیمت هر یک از محصولات فروشگاه را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()