نکات فراوانی بر روی انتخاب تخت دو طبقه وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی بدان بپردازیم. عموم افراد در طول روز در حال فعالیت و تکاپوی روزمره هستند و این مسئله باعث گردیده هنگامی که وارد منزل می شوند، احساس خستگی داشته و نیاز به فضایی آرامش بخش برای استراحت دارند. تخت خواب محیط مناسبی برای رفع خستگی می باشد تا بدین وسیله اشخاص بتوانند انرژی از دستۀ خود را بازیابی نمایند.

با توجه به اینکه روز به روز از مساحت آپارتمان های مسکونی کاسته می شود، خرید تخت دو طبقه برای تأمین تخت خواب مجزا برای هر یک از فرزندان می تواند گزینۀ مناسبی محسوب شود. فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به صورت حرفه ای در عرصۀ فروش محصولات خانگی چوبی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته با گذشت زمان بر تنوع محصولات خود بی افزاید و بر حسب نیاز مشتریان انواع سرویس خواب عرضه می نمایند.

مشخصه های اصلی تخت دو طبقه استاندارد

متناسب با فضای اتاق و جنسیت فرزندان کودک خود می توانید تخت دو طبقه پسرانه و دخترانه تهیه نمائید. بدین وسیله می توانید متناسب با فرزندان خود، تخت خوابی با طرح های شیک تهیه نمائید. هنگام تهیۀ تخت دو طبقه توجه به یک سری نکات مهم منجمله جنس کفی تخت خواب، ابعاد، ارتفاع مناسب، داشتن نرده حفاظ برای تخت طبقه فوقانی و نردبان مستحکم ضرورت دارد. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، مقاوم ترین تخت دو طبقه را در ابعاد استاندارد بزرگسال و یا نوجوان تهیه نمائید.

جهت بررسی قیمت و طرح های متنوع سرویس خواب دو طبقه نگاهی به محصولات خواب فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید. چندین سال از فعالیت این فروشگاه می گذرد و این مجموعه توانسته بر حسب نیاز عموم افراد امکان خرید تخت دو نفره و سایر لوازم خانگی را برای مشتریان فراهم نموده است.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()