شرکت نما روز برای  نقاشی نمای ساختمان و قسمت های مختلف آن ها مراحل مخصوصی را طی می کند. این شرکت قبل از رنگ آمیزی ۶ کار مهم را انجام می‌دهد. اول شستشوی سطحی را انجام می دهد که این کار را برای از بین بردن گرد و غبار و بوسیله دستگاه واتر جت انجام می دهد. دوم محدوده ای را به عنوان کارگاه انتخاب می کنند تا در آن به ساخت بتونه، رنگ و … بپردازند تا از شلوغی محوطه جلوگیری شود. سوم حفره ها و ترک های روی سطح ساختمان را با بتونه پر می‌کنند. چهارم مرحله زیر سازی با پرایمر می باشد تا بین سطح و رنگ چسبندگی وجود داشته باشد و همچنین از مقاومت بیشتری برخوردار شود. در رابطه با سطوح فلزی باید قبل از رنگ آمیزی از ضد زنگ استفاده شود. در مرحله پنجم نقاشی نما سطوحی که نمی خواهند رنگ کنند را می پوشانند. در آخرین مرحله بعد از اینکه مراحل ۱ تا ۵ به خوبی طی شد عملیات رنگ آمیزی را انجام می دهند.

اجرای نقاشی نما ساختمان باید با توجه به سبک و معماری ساختمان انجام شود. پس از معماری ساختمان باید توجه داشت که رنگ آمیزی نما را سلیقه کارفرمایان تعیین می کند. در ادامه با نام انواع رنگ ها آشنا می شویم:

رنگ هایی چون روغنی مات و براق، مولتی کالر، بلکا، پلاسک و … در طراحی و نقاشی نمای ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ ها باید دارای خصوصیاتی باشند. یکی از این خصوصیات دوام و ماندگاری بسیار زیاد در قبال شرایط جوی می باشد. از دیگر ویژگی های رنگ هایی که در رنگ آمیزی نما شرکت نماروز از آنها استفاده می شود می توان به مقاومت آن ها در برابر نور خورشید اشاره کرد. برخی رنگ ها هستند که بعد از ساعت ها قرار گرفتن در جلوی نور خورشید، شفافیت خود را از دست می دهند. نماروز انواع خدمات ربط با نمای ساختمان از جمله نصب توری مرغی را با بهترین کیفیت ارائه می کند. 

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()