در عصر حاضر که شاهد پیشرفت تکنولوژی می باشیم، کفش ایمنی را می توانید در مدل و برندهای متفاوت با قیمت مناسب تهیه نمائید. متناسب با هر محیط کاری، نیاز به تهیۀ کفش کار مناسب است که بتوان از پاها در برابر خطرات و آسیب های احتمالی حفاظت نمود. متناسب با محیط های مختلف می توانید تجهیزات ایمنی مناسبی را تهیه نمائید که از کیفیت بالایی برخوردار است. فروش کفش ایمنی در سایت رادین ایمن با بهترین قیمت ارائه می شود. 

در ادامۀ پست به ویژگی های مهم کفش های کار می پردازیم و اینکه متناسب با چه نوع مشاغلی می توان آن را تهیه نمود. کفش ایمنی مهندسی، کفش کار ضد الکتریسیته، کفش ایمنی ضد لغزش، چکمه های ضد اسید، کفش های ایمنی ساق دار و ... از جمله انواع کفش ایمنی به شمار می روند که می توان در موقعیت های مختلف جهت حفاظت از پاها از آنها استفاده نمود. فروشگاه رادین ایمن نیز تلاش نموده متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهد، محصولاتی با کیفیت تأمین نموده و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

ویژگی های مهم کفش ایمنی ضد اسید

وظیفۀ اصلی کفش ایمنی این است که قابلیت حفاظت از قسمت های مختلف پا را داشته باشد، که البته بستگی به طراحی آنها دارد. به عنوان مثال کفش ایمنی ضد اسید با استفاده از متریالی تولید شده اند که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی منجمله اسید نیتریک، آمونیاک، کلر، مواد سود سوز آور، سولفوریک اسید و ... دارند. از این رو کارخانجات تولید کنندۀ فرآورده های شمیایی، کارگاه های قالب سازی، ساخت فولاد، جواهرسازی، تولید مواد شوینده و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بدین ترتیب مدیران مشاغل متناسب با نوع خطرات احتمالی که ممکن است حین انجام کارهای فیزیکی صدمات جدی به پاها وارد نماید، می توانند ایمن ترین کفش کار را تهیه نمایند. در صورت نیاز به خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و پس از مقایسه محصولات با یکدیگر، کفش کار مناسبی را سفارش دهید.

 فروشگاه رادین ایمن 

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()