فن و فیلتر از جمله قطعات کاربردی است که نقش بسزایی در عملکرد سیستم های مختلف دارد. تا کنون کاربرد قطعات فن را جهت تهویه هوا در محیط های مختلف ملاحظه نموده اید، ضمن آنکه کاربرد آنها را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود که به منظور خنک سازی هوا مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در عصر حاضر امکان خرید فن و فیلتر در ابعاد و برندهای مختلف برای صاحبان کسب و کار فراهم می باشد که می توانند متناسب با نوع کاربری، مناسب ترین قطعات را تهیه نمایند. طراحی قطعات فن بسیار ساده می باشد که متشکل از پره، موتور و قاب می باشد که با چرخش پره ها، قابلیت تهویه هوا را پیدا می کند و بدین وسیله از مزایای این نوع قطعه در فضاهای ساختمانی و همچنین دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی انواع فن و فیلتر می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

موارد خرید فن و فیلتر

از قطعات فیلتر به منظور تسویه هوا از آلاینده های فیزیکی در حد میکرون استفاده می نمایند. در همین راستا صاحبان کسب و کار متناسب با موقعیت های مختلف و سیستم هایی که تولید می کنند از مزایای فن و فیلتر جهت تسویه هوا بهره می گیرند. فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید فن و فیلتر وجود دارد که می توان به نوع کاربری آنها اشاره نمود. ضمن آنکه متناسب با فضاهای مختلف به سهولت می توان از فن در ابعاد کوچک و بزرگ جهت تهویه هوا و خنک سازی محیط استفاده نمود.

با توجه به اینکه در هوا، رطوبت و ذرات معلق در حد میکرون وجود دارد که این مسئله باعث می گردد از فیلترها جهت تسویه سازی هوا بهره گرفت. در نتیجه کاربرد گستردۀ فن و فیلتر را می توان جهت راه اندازی سیستم های مختلف ملاحظه نمود. در صورت تمایل به خرید انواع فن و فیلتر با برندهای خارجی و ایرانی مانند خرید فن تابلو برق می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()