فن تابلو برق از مهمترین و پر کاربردترین هواکش هایی است که در بازار قابل تهیه می باشد. هواکش صنعتی و هواکش خانگی در دسته بندی متفاوتی ساخته شده اند. بنابراین صنایع مختلف می توانند متناسب با مصارفی که دارند، مناسب ترین فن و هواکش را تهیه نمایند. تابلوهای برق و مخابرات متعددی را در سطح شهر ملاحظه نموده اید. درون جعبه های تابلو از کابل های متعددی استفاده می شود که دارای جریان برق می باشند و این مسئله همراه خود گرما و حرارت زیادی را تولید می کند. بدین وسیله فن تابلو برق عاملی مؤثر برای خنک کاری این تابلوها به شمار می رود. بنیس کمپانی از همان ابتدا فعالیت خود را در زمینۀ تأمین و فروش فن و فیلتر مانند فروش فن تابلو برق آغاز نموده است و پاسخگوی سفارشات مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

خرید فن تابلو برق با برندهای معتبر

ساختار این مدل فن بسیار مشابه دیگر سیستم های هواکش خانگی و صنعتی می باشد که ممکن است تفاوت جزئی از نظر تعداد و قطر پره ها نسبت به یکدیگر داشته باشند. به طور کلی پروانه ها و الکتروموتور درون یک قابل خارجی قرار گرفته نمی شوند و می بایست درون یک محفظۀ استوانه ای تعبیه شوند که البته بستگی به محل کاربرد فن تابلو برق خواهد داشت. قیمت فن تابلو برق به پایه عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس، ابعاد فن و قدرت مکش و سیستم تهویۀ آن اشاره نمود. بدین ترتیب به شما پیشنهاد می کنیم متناسب با ابعاد اتاقک تابلو برق و میزان جریان و گرمای متساعد شونده از کابل و سیم کشی های درون تابل، می توانید فن مناسبی را تهیه نمائید.

هم اکنون توسط بنیس کمپانی شاهد فروش فن تابلو با برندهای adda، ebmpapst، delta، fulltech و ... می باشیم. با توجه به مطالب مذکور می توانید با آسودگی خاطر، مناسب ترین فن تابلو برق را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()