کمد لباس یکی از اقلام اساسی است که متناسب با فضای دکوراسیون منزل ساخته می شود. به عبارتی از همانطور که از نام این محصول مشخص است، استقبال از خرید کمد لباس این است که افراد جهت نگهداری و نظم بخشیدن به لباس و وسایل شخصی خود این محصول را تهیه می نمایند. خرید کمد لباس را از سایت با کیفیت بسیار بالا انجام دهید.

از گذشته تا کنون چوب به عنوان متریال اصلی جهت تولید این محصول مورد استفاده قرار گرفته می شود که البته ترکیبات مصنوعی چوب از جمله mdf و نئوپان در کنار شیشه، آینه و فلز نیز برای تولید انواع کمد لباس در طرح های مدرن امروزی به کار برده می شود. دراور یا کمد لباس کشویی، کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی از جمله انواع کمد لباس رایج در بازار به شمار می روند. فروشگاه بهسازان چوب بر حسب نیاز مشتریان توانسته اند امکان خرید محصولات چوبی منجمله کمدهای لباس دیواری را برای مشتریان فراهم نموده اند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت کمد لباس

شکل ظاهری، ترکیب بندی رنگ، میزان ظرفیت و قفسه های درون کمد، اختصاص دادن فضایی مجزا برای قرار دادن اکسسوری و وسایل زینتی، نحوۀ طراحی درب کمد برخی از موارد مهم و کلیدی هستند که بر روی انتخاب کمد لباس تأثیرگذار می باشد. بدین وسیله عموم افراد توانسته اند متناسب با فضایی که در اختیار دارند، بتوانند اقدام به خرید کمد لباس در طرح های مدرن و شیک امروزی نمایند. با توجه به تنوع بالای محصولات عرضه شده توسط مجموعۀ بهسازان چوب، این مجموعۀ معتبر به اقتضای نیاز مصرف کنندگان توانسته اند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب شرایط مناسبی را برای خرید آنلاین محصولات مانند خرید تاب ریلکسی فراهم نموده است. بدین ترتیب افراد با آسودگی خاطر می توانند کمد لباس مناسبی را تهیه نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()