دستکش کار یکی از ابزارآلات ایمنی است که کاربرد آن را می توان در مشاغل مختلف ملاحظه نمود. همانطور که می دانید ممکن است حین انجام فعالیت های فیزیکی برای افراد خطرات و آسیب های فراوانی برای نواحی مختلف بدن بوجود آورد. با توجه به اینکه استفاده از دست برای انجام هر گونه فعالیت ضروت دارد، بنابراین خرید دستکش کار برای کارفرمان ضرورت دارد. به عبارتی رعایت نکات ایمنی در هر کسب و کاری از ملزومات به شمار می رود و مدیران مشاغل موظف به تأمین تجهیزات ایمنی مناسب برای کارگران و پرسنل خود می باشند. در همین راستا فروشگاه رادین ایمن با هدف تأمین و فروش تجهیزات ایمنی مانند فروش دستکش کار فعالیت خود را تأسیس نموده است و در لیست محصولات خود توانسته اند، انواع دستکش کار را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

اهمیت تأمین دستکش ایمنی

هم اکنون در سطح بازار امکان خرید دستکش کار متناسب با مشاغل مختلف وجود دارد. چرا که متناسب با نوع خطرات احتمالی نیاز به استفاده از متریال متفاوتی است که بتوان میزان تحمل دستکش را در برابر حوادث بهبود بخشید. برق گرفتگی، سوختگی، لرزش، لغزیدن، خوردگی و ... برخی از حوادثی هستند که حین انجام برخی از کارها می تواند صدمات جدی برای اشخاص بوجود آورد. بدین ترتیب افرادی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند، بر اساس خطراتی که ممکن است صدمات جدی برای آنها بوجود می آورد، اقدام به خرید تجهیزات ایمنی از جمله دستکش کار برزنتی، چرمی، فلزی و ... نمایند.

هم اکنون امکان خرید دستکش کار نسوز، دستکش ایمنی عایق برق، دستکش کار ضد لرزش، دستکش ایمنی ضد اسید و ... را فراهم نموده اند. در این صورت با آسودگی خاطر می توانند از مزایای دستکش کار جهت ایمن نگه داشتن دستان استفاده نمود. اگر در تلاش برای خرید کفش کار و دستکش کار مناسبی می باشید پیشنهاد می کنیم نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی رادین ایمن داشته باشید و به صورت آنلاین تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()