نایلون حبابدار یکی از کاربردی ترین پلاستیک های رایج در بازار به شمار می رود که دارای مصارف گوناگونی می باشد. پلاستیک حباب دار با مواد اولیۀ مرغوب تولید می شوند که از دوام بالایی برخوردار هستند. تا کنون کاربرد نایلون حبابدار را در سطح بازار ملاحظه نموده اید که جهت بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از مشخصه های ظاهری این نوع نایلون می توان به داشتن حباب های هوا اشاره نمود. این ویژگی موجب گردیده تا از خواص ضربه گیر بودن و عایق بندی این نوع نایلون برای بسته بندی اجناس شکستنی و حساس استفاده نمایند. دریا پلاستیک به عنوان تولید کنندۀ نایلون حبابدار در ایران راه اندازی شده است و توانسته اند بر حسب نیاز صاحبان کسب و کارهای مختلف، رول های پلاستیک صنعتی تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. فروش نایلون حبابدار در سایت در تنوع بالا انجام می گیرد. 

مصارف رول نایلون حبابدار در سایزهای مختلف

مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک حباب دار، از جنس پلی اتیلن هستند که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند. هم اکنون امکان خرید نایلون حبابدار با سه دسته بندی حباب ریز، متوسط و درشت برای صنایع مختلف فراهم می باشد. فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای است که صاحبان کسب و کار می توانند متناسب با اهمیت و حساسیت آسیب دیدگی قطعات از مزایای نایلون حبابدار کیسه ای و یا رولی استفاده نمایند. به عنوان مثال تولید کنندگان تجهیزات دیجیتالی جهت بسته بندی محصولات الکترونیکی اقدام به خرید نایلون حبابدار کیسه ای در ابعاد متفاوت می نمایند.

اگر در تلاش برای خرید نایلون شیرینگ و پلاستیک حبابدار می باشید، انتخاب سایز حباب بر اساس ابعاد کالاها صورت می گیرد. هر چه ابعاد کالا بزرگ تر باشد، قطعاً نایلون حباب دار با حباب درشت بیشتر ماهیت ضربه گیر بودن خود را حفظ می کند. بدین ترتیب متناسب با حجم مصرفی خود، می توانید بدون واسطه از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک با قیمت ارزان نایلون حبابدار مورد نیاز خود را به صورت آماده و یا سفارشی تهیه نمائید.

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()