ریمل یکی از وسایل آرایشی و پرکاربرد برای حجم دهی، پر پشت کردن، بلند کردن و یا رنگ کردن مژه ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر به دنبال خرید ریمل می باشید و در انتخاب ریمل مناسب تردید دارید می توانید ما را انتهای مقاله همراهی کنید چون قصد داریم به معرفی انواع ریمل بپردازیم. مخزن و برس از اجزای اصلی ریمل به شمار می روند ولی برس نقش تعیین کننده ای در فرم دهی مژه ها خواهد داشت. به همین دلیل هنگام خرید ریمل نیاز است که توجه ویژه ای به برس آن داشته باشید چون در دسته های متفاوتی طراحی شده اند که تغییرات قابل توجهی بر روی حالت مژه بوجود می آورد. فروشگاه آراشیک به صورت اختصاصی در حوزۀ فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند و توانسته اند امکان خرید ریمل را با برندهای معروف و شناخته شده برای مشتریان فراهم نمایند.

خرید ریمل ارزان و برند

بلند کنندگی، حجم دهندگی، ضخیم کردن، ضد آب بودن، فر و رنگ کردن از جمله مواردی است که توسط برس های متفاوت می توان آنها را پیاده سازی نمود. اگر به دنبال خرید ریمل حجم دهنده قوی می باشید باید به دنبال نوعی ریمل باشید که بافت برس ریمل پرپشت باشد. این در صورتی است که ریمل بلند کننده مژه توصیه می کنیم از ریمل هایی که دارای برس با سایز کوچک هستند، استفاده نمائید. معمولاً جهت افزایش حجم به مژه می توانید به سراغ ریملی بروید که دارای برس پُرتر و ضخیم باشد که در عین حال متشکل از موهای بیشتری است.

عمدتاً مواد ریمل حجم دهنده از غلظت بیشتری برخوردار است و معمولاً حاوی مواد پلیمرهای سلیکونی است که باعث پُرتر نشان دادن مژه ها می شود.جهت خرید ریمل حجم دهنده  ارزان و برند می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی آراشیک مراجعه نمائید.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()