گروه نماروز به عنوان یکی از مجریان موفق در حوزۀ خدمات آب بندی نمای ساختمان در حال فعالیت می باشد. هدف از انجام آب بندی نمای ساختمان، پوشش سطوح تخریب شده و ترک خورده در قسمت های مختلف نما می باشد. در این حالت، دیگر نیاز نیست نگران آب دادن و یا نم زدگی سطوح نمای ساختمان باشید چون بر اساس جنس مصالح ساختمانی از مواد اولیۀ مناسب برای اجرای آب بندی نمای ساختمان استفاده می نمایند. طبیعتاً هزینۀ آب بندی نمای ساختمان بر اساس نوع و میزان حجم مصرفی متریال صورت می گیرد. گروه کار در ارتفاع نماروز به صورت اختصاصی در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مالکین ساختمان می باشند.

سفارش خدمات درزگیری و بندکشی نمای ساختمان

به طور کلی هدف از آب بندی نمای ساختمان یا همان درزگیری مصالح ساختمانی نما، افزایش طول عمر این بخش از ساختمان در برابر شرایط محیطی می باشد. بدین ترتیب متخصصین به سهولت می توانند با بهره گیری از متریال مناسب از نفوذ آب ناشی از بارش باران و برف به داخل ساختمان جلوگیری نمایند. همانطور که می دانید جهت آب بندی نمای سنگ، آجر، شیشه، کامپوزیت، سیمان و ...  از متریال و چسب های متفاوت بهره گرفته می شود. در نهایت بتوانند دوام و طول عمر مصالح نصب شده بر روی نمای ساختمان را دو چندان نمایند. برای اطلاع از هزینه ی  خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

آب بندی سنگ نمای ساختمان را می توان با استفاده از مواد بیرنگ و بتونه به سهولت انجام داد. البته نیاز به تجربه دارد. ضمن آنکه افرادی که در حوزه نمای ساختمان فعالیت می کنند، می بایست توانایی و تسلط کافی نسبت به روش های کار در ارتفاع را داشته باشند و بتوانند متناسب با موقعیت های مختلف اقدام به انجام آب بندی نمای ساختمان با طناب راپل نمایند. گروه ساختمانی نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات و همچنین نیروی کار متخصص در حوزۀ عایق بندی نمای ساختمان با متریال متفاوت می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()