کانسیلر نوعی کرم پودری است که از غلظت بیشتری برخوردار است و دارای خاصیت پوشانندگی بالا می باشد. هدف از تولید کانسیلر، پوشاندن لکه های تیره ایجاد شده بر روی صورت می باشد. ضمن آنکه جهت پوشش تیرگی اطراف چشم و چروک صورت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به عبارتی می توان بیان کرد که کانسیلر به عنوان کرم پودری فشرده و رنگی برای پوشاندن و یکدست سازی تغییر رنگ پوست به کار برده می شود. فروش کانسیلر در انواع مختلف جامد، نیمه جامد و مایع صورت می گیرد و افراد می توانند متناسب با پوست های مختلف از کانسیلر مناسب استفاده نمایند. فروشگاه آراشیک توانسته به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان محترم، در لیست محصولات آرایشی، انواع کانسیلر با برندهای معروف عرضه می نمایند.

امروزه کانسیلر به عنوان یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی در میان آرایشگران شناخته می شود. قطعاً زیرسازی مناسب می تواند کیفیت آرایش صورت را بهبود ببخشد و در نتیجه زیبایی چهره را دو چندان می کند. همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، با استفاده از کانسیلر مایع می توان تیرگی زیر چشم ها را پوشاند و با یکدست نمودن رنگ پوست، ترکیب مواد آرایشی بر روی پوست راحت تر صورت می گیرد و به زیبایی پوست صورت کمک می کند.

کانسیلر مایع، کانسیلر مدادی و کانسیلر کرمی از انواع کانسیلر رایج در بازار محسوب می شوند که با برندهای شناخته شدۀ ایرانی و خارجی همچون مای، مک، نارس، میکاپ فور اور، لانکوم، این لی، میبلین، استی لادر، تارت، فینیش مک، لورِآل، کت وان دی، اچ دی فتوژنیک نیکس، کلینیک و ... قابل خریداری می باشند. کانسیلر به شیوۀ متفاوتی بر روی پوست مالیده می شود و نقش بسزایی بر روی نتیجۀ نهایی آرایش صورت خواهد داشت. عمدتاً محل استفاده از کانسیلر در قسمت های تیرۀ صورت می باشد که بتوانند رنگ صورت را یکدست نمایند. جهت سفارش اینترنتی خرید کانسیلر مایع و جامد با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی آراشیک مراجعه نمائید.

 

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()