تعمیرگاه زانتیا یکی از جمله کلینیک های تخصصی است که در حوزۀ تعمیرات خودرو فعالیت می کنند. یک تعمیرگاه تخصصی زانتیا دارای ویژگی هایی است که تعمیرگاه زانتیا رهام در این پست قصد دارد به آنها اشاره نماید تا با آگاهی کامل به بهترین مرکز تعمیرات خودرو مراجعه فرمائید. یکی از خدمات مهمی که با مراجعه تعمیرگاه زانتیا رهام می توانید دریافت نمائید، عبارتند از بررسی و تعویض روغن و موتور، تعویض فیلترات خودرو، عملکرد موتور و سیستم احتراق اتومبیل و ... می باشد.

با توجه به مطالب مذکور، تعمیرگاه زانتیا رهام یکی از باسابقه ترین تعمیرگاه های زانتیا محسوب می شود و همواره با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان و ارائه بهترین خدمات به آنان، از قطعات اورجینال استفاده می نمایند. زانتیا جزء یکی از خودروهای پرطرفدار در ایران است که اکثراً از قطعات اصل استفاده می گردد.

تعمیرگاه زانتیا در تهران

لذا با مد نظر قرار دادن این موضوع مهم، قطعات این خودرو از قیمت بالایی برخوردار است و در صورت آسیب دیدگی و نقص فنی ممکن است نیاز به صرف هزینۀ بیشتری داشته باشید. استفاده از خدمات مرکز تعمیرگاه زانتیا به کمک می کند که با اطمینان خاطر، عیوب فنی این اتومبیل را از بین ببرید. بدیهی است یکی از فعالیت های اصلی که توسط یک تعمیرگاه تخصصی زانیتا صورت می گیرد، با بهره گیری از امکانات و تجهیراتی که در اختیار دارند، اقدام به بررسی وضعیت موتور و عیب یابی مشکلات فنی اتومبیل نمایند. ضمن آنکه به صورت منظم وضعیت باتری، سیستم احتراق و موتور زانیا ، شارژ گوی زانتیا مورد بررسی قرار گرفته می شود. البته اجرای بررسی فنی توسط کامپیوتر و برنامه های مخصوص صورت می پذیرد. جهت هماهنگی و رزرو مراجعه به تعمیرگاه زانیا می توانید با تعمیرگاه زانتیا رهام تماس حاصل فرمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در این حوزه می باشد و همواره از نیروی فنی متخصص و قطعات اورجینال برای ارائه چنین خدماتی استفاده می نمایند.

تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()