شستشوی نمای ساختمان یکی دیگر از خدمات ساختمانی است که در حوزۀ حفظ و نگهداری نما صورت می گیرد. با توجه به اینکه دسترسی به نمای ساختمان برای عموم افراد راحت نمی باشد، نیاز به تأمین یک سری ابزارآلات و تجهیزات مخصوص است که گروه کار در ارتفاع نماروز توانسته با هدف توسعۀ خدمات دهی به مشتریان گرامی، چنین خدماتی را به متقاضیان ارائه می دهند.

روش های مختلفی جهت دسترسی به نمای ساختمان وجود دارد که گروه های ساختمانی می توانند با در اختیار داشتن ابزارآلات مناسب، خدمات شستشوی نمای ساختمان را با استفاده از نصب داربست، کلایمر، طناب و ... ارائه دهند.

مناسب ترین روش های شستشوی نمای ساختمان

نمای ساختمان با مصالح متفاوت ساخته می شوند و این موضوع بر روی انتخاب روش کار در ارتفاع مؤثر است. البته حجم و نوع آلودگی های ایجاد شده بر روی سطوح نمای ساختمان در انتخاب روش شستشوی نمای ساختمان تأثیرگذار می باشد. نکتۀ کلیدی که در خصوص تخمین هزینۀ شستشوی نمای ساختمان وجود دارد، نظافت منظم و به صورت دوره ای می تواند باعث کاهش هزینه های این کار گردد. ضمن آنکه تأثیر مستقیم بر روی حفظ و نگهداری نمای ساختمان خواهد داشت. در غیر این صورت افزایش حجم رسوب و لکه های ایجاد شده بر روی سطوح نما، امکان پاکسازی کامل و شستشوی آنها را غیر ممکن سازد. خدمات آب بندی نمای ساختمان توسط این مجموعه ارائه می شود. 

روش دستی، دستگاه واترجت و دستگاه سند بلاست از جمله روش های رایج در امور خدمات شستشوی نمای ساختمان به شمار می روند. به طور کلی انتخاب روش بر مبنای جنس مصالح نما و نوع رسوب و جرم تشکیل شده صورت می گیرد. معمولاً جهت شستشوی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت از روش شستشوی دستی بهره گرفته می شود ولی جهت شستشوی نمای سنگ، استفاده از دستگاه واترجت رایج تر می باشد. اجرای این کار نیاز به تخصص دارد چون می بایست هنگام نظافت نمای ساختمان، از ورود صدمه به مصالح نما جلوگیری نمود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()