ساخت سوئیچ کیا نیاز به تخصص و ابزارآلات حرفه ای دارد که بتوانند مطابق با استاندارد کمپانی و حفظ نکات امنیتی انجام دهند. دلایل متعددی وجود دارد که دارندگان خودروهای کیا به دنبال ساخت ریموت کیا و یا سوئیچ یدک خودروهای کیا باشند. گم کردن و خراب شدن دو دلیل اصلی هستند که رانندگان پیش از وقوع این اتفاقات در صدد برای از بین بردن این دغدغۀ ذهنی خود می باشند. اهمیت دادن به موضوعات مهم این چنینی به شما کمک می کند که بتوانید سفری با آسودگی خیال تجربه نمائید.

در صورت نیاز می توانید ساخت سوئیچ کیا را به مجرب ترین مهندسان مرکز تخصصی تهران کار کی واگذار نمائید. این مرکز تجهیز به دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته می باشند و قادر به پاسخگویی سفارشات خدمات ساخت سوئیچ کیا در کوتاه ترین زمان می باشند.

ساخت ریموت کیا و تراش انواع سوئیچ خودرو

این مجموعۀ معتبر قادر به ارائه دیگر خدمات اساسی در این حوزه منجمله بازگشایی درب اتومبیل بدون سوئیچ، استخراج و تعریف مجدد پین کد و پسورد سوئیچ خودروهای کیا، ساخت ریموت کیا به صورت تاشو، حذف کدهای سوئیچ و ریموت های مفقودی و همچنین خام نمودن ریموت های اروجینال کیا می باشند. اجرای هر یک از این خدمات با استفاده از دستگاه های پیشرفته و اپراتورهای متخصص صورت می پذیرد. برای شرکت های خودروسازی بزرگ، افزایش امنیت اتومبیل برای جلوگیری از سرقت آن بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین همواره تلاش می کنند از فناوری روز جهت کددهی و ثبت پین کد سوئیچ و ریموت خودروهای کیا و ساخت سوئیچ کیا استفاده نمایند.

در همین راستا افرادی که با مشکل گم شدن و آسیب دیدگی ریموت خودرو روبرو می شوند، می توانند از تخصص مجموعۀ تهران کار کی بهره گیرند. این مرکز توسط تجهیزات پیشرفته قادر به ارائه خدمات ساخت ریموت کیا ، غیر فعال سازی آنها و خدماتی از این قبیل می باشند.

 تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 94
نمایش همه
علاقه مندی ها ()