مناسبترین قیمت تردمیل در فروشگاه هایپرجیم - تردمیل باشگاهی جی ایکس مدل gtx 8000:

تردمیل باشگاهی جی ایکس در مدل مذکور ساختاری بسیار قدرتمند و مدرن دارد که کاملا مناسب با فضا های ورزشی می باشد، در نظر داشته باشید که عموما تردمیل های باشگاهی باید دارای قدرت و ساختار بدنه ای محکم باشند زیرا در این مکان ها ورزشکاران با وزن های گوناگونی برای تمرین مراجعه می کنند، بنابراین با آسودگی خاطر می توان از این مدل در باشگاه های ورزشی استفاده کرد. مناسبترین قیمت خرید تردمیل باشگاهی جی ایکس مدل gtx 8000 را می توانید در سایت فروشگاه هایپرجیم با قیمت ۴۲ میلیون تومان خریداری کنید. در نظر داشته باشید که این دستگاه با گارانتی ۱۲ ماهه به خریداران ارائه می‌ شود، داشتن گارانتی تاییدی بر اصالت کالا و مرغوبیت آن خواهد بود.

مناسبترین قیمت تردمیل در فروشگاه هایپرجیم - قابلیت‌های تردمیل باشگاهی جی ایکس مدل gtx 8000:

در نظر داشته باشید که ورزشکاران می توانند در خصوص راه رفتن و دویدن با سرعت حدود ۲۰ کیلومتر در ساعت بر روی این تردمیل بدوند، در واقع این سرعت نسبت به توان ورزشکار متغیر است اما در غایی ترین سرعت این تردمیل که همان ۲۰ کیلومتر در ساعت می باشد این دستگاه را قادر می سازد تا بتواند جوابگوی دوندگان پر سرعت نیز باشد. یکی از قابلیت های دیگر این تردمیل داشتن یک نمایشگر ال ای دی است. همچنین برای تنظیم دستگاه کلیدی را شرکت سازنده در نظر گرفته است که این کلید نیز در کنار نمایشگر می باشد. قابلیت های این نمایشگر بسیار زیاد است و می تواند اطلاعات زیر را به ورزشکار نمایش دهد:

نمایش مسافت پیموده شده

نمایش زمان تمرین

نمایش سرعت دویدن

نمایش میزان مصرف کالری.

یکی از قابلیت های دیگر این دستگاه تنظیم شیب  آن می‌ باشد. بنابراین ورزشکاران می توانند برای فعالیت بیشتر و چربی سوزی قویتر شیب این دستگاه را تا ۲۰ درجه تنظیم کنند و مطمئناً در این شیب سختی دویدن و راه رفتن بسیار زیادتر است و گویی که از یک سربالایی در خیابان بالا می روید. البته در نظر داشته باشید که در هنگام استفاده از شیب های مختلف بهتر است زانو بند استفاده کنید که زانو های شما آسیب نبیند. یک نکته حائز اهمیت که وظیفه نگارنده است آن را عنوان کند در خصوص دویدن می باشد:

در نظر داشته باشید که به لحاظ پزشکی پس از ۲۰ دقیقه دویدن وزن بدن بر روی زانوها دو برابر خواهد شد، بنابراین سعی کنید در کنار دویدن که مادر تمامی ورزش ها می باشد به ورزش‌ هایی مانند طناب زدن و دیگر ورزش های هوازی نیز روی آورید و سعی کنید بیش از ۲۰ دقیقه فرایند دویدن شما به طول نیانجامد و البته برای نتایج بهتر در چربی سوزی حتماً باید زمان تمرین هوازی از ۲۰ دقیقه به بعد محاسبه شود، زیرا تا ۲۰ دقیقه در بدن فرآیند قند سوزی انجام می شود و پس از ۲۰ دقیقه فرایند چربی سوزی کم کم شروع می شود. سعی کنید حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه ورزش های هوازی انجام دهید و در این ورزش های هوازی ترکیبی از دویدن و طناب زدن را منظور داشته باشید.

قدرت موتور تردمیل باشگاهی جی ایکس ۳ تا ۷ اسب بخار می باشد و موتور آن از نوع ac است. فروش تردمیل باشگاهی در سایت هایپرجیم با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

مناسبترین قیمت تردمیل در فروشگاه هایپرجیم:

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی حال حاضر در کشور در خصوص فروش تخصصی تردمیل، فروشگاه هایپرجیم می باشد. قیمت تردمیل در این فروشگاه مناسب تر از هر مرکز خرید دیگری است، در نظر داشته باشید که این مرکز خرید تمامی تردمیل های خود را با ضمانت نامه و اصالت کالا به خریداران خود عرضه می کند. شما می توانید برای مشاهده قیمت تردمیل های مختلف به این سایت مراجعه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()