ویژگیهای ترازوی محک : فروشگاه تجهیزات

انواع ترازوی محک دارای مشترکاتی می باشند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جنس بدنه : ترازوهای محک غالبا دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده مقاوم هستند و تعدادی از آنها از جنس استیل ساخته می شوند. مسلما بدنه های پلاستیکی دارای مقاومت بیشتری نسبت به جنس استیل هستند و به راحتی آسیب نمی بینند. فروش ترازوی محک را از سایت انجام دهید.

سینی ترازو : سینی مدل های مختلف ترازوی محک از نوع استیل ضدزنگ می باشد که در صورت کثیف یا خیس شدن،  به راحتی تمیز و شسته می شوند. سینی های ترازوی محک در دو مدل لبه دار و بدون لبه تولید می گردند.

نمایشگر ترازو : مدلهای مختلف ترازوی محک دارای نمایشگری از نوع LED می باشند و تعدادی از آنها از نوع LCD تولید می گردند و معمولا به صورت سه تکه، وزن، قیمت واحد و قیمت کل را به صورت مجزا نشان می دهند.

انواع ترازوی محک علاوه بر قدرت توزین دقیق و سرعت وزن کردن ایده ال، دارای قابلیت‌های بسیاری نیز هستند که البته با توجه به مدل هر ترازو، ممکن است بایکدیگر کمی متفاوت باشند.

اغلب ترازوهای محک با داشتن چاپگر یا امکان اتصال به پرینتر جانبی، اطلاعاتی از قبیل نام محصول، تعداد، وزن و قیمت کالا را در رسید کاغذی چاپ میکنند و گزارش گیری های روزانه، هفنگی و ماهانه را ممکن می سازند. در مدلهای پیشرفته امکان چاپ بارکد سطری و تجمیعی نیز میسر می باشد و اطلاعات بارکد تولید شده توسط دستگاه بارکدخوان خوانده میشود.

ترازوهای محک پلاس قادر به نشان دادن تعداد ارقام بیشتری در نمایشگر هستند و اضافه شدن ال سی دی راهنمای سیستم و قابلیت هایی نظیر محاسبه مالیات، درج تخفیف و ... از دیگر ویژگی های به روز این محصولات بشمار میروند.خرید ترازو را از سایت تجهیزات انجام دهید.

امکان شبکه شدن با سایر لوازم فروشگاهی از طریق WiFi، ارتباط با بارکد خوان، لیبل پرینتر، کارت خوان و صندوق فروشگاهی، امکان به روزرسانی از طریق USB، داشتن تعداد قابل ملاحظه حافظه مستقیم و تعداد زیادی حافظه غیر مستقیم تا 6000 عدد، دارا بودن پارسنگ افزایش و کاهشی، محاسبه باقیمانده پول مشتری و قابلیتهای دیگر از امکانات ترازو محک می باشند که بسته به مدل این قابلیتها کم یا زیاد می شود.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()