تابلو کنواس یکی از تابلوهای دکوراتیو رایج در بازار محسوب می شود و به دلیل تنوع طرح و داشتن کیفیت عالی، افراد زیادی علاقه مند به خرید تابلو کنواس هستند. به طور کلی با بهره گیری از دستگاه های مخصوص چاپ پارچه، طرح های گرافیکی را که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص تهیه نموده اند، بر روی پارچه های کنواس در یک قالب مشخص چاپ می نمایند. امروزه جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل می توان از زیبایی طرح های لوکس تابلو کنواس استفاده نمود و خرید تابلو کنواس در انواع طرح ها صورت می گیرد. در همین راستا فروشگاه دیوار دکور بر حسب نیاز مشتریان، انواع تابلو کنواس را در اندازه های مختلف عرضه می نمایند. در این صورت متناسب با هر فضای دکوراسیون، افراد به سهولت می توانند تجهیزات با کیفیتی را تهیه نمایند.

تزئین دکوراسیون منزل با خرید تابلو کنواس

تابلو دکوراتیو بخش مهمی از تزئین نمای دکوراسیون داخلی به شمار می رود. بدین ترتیب به شما پیشنهاد می کنم با در نظر گرفتن ابعاد دیوار، ترکیب رنگی و چیدمان تجهیزات دکوراسیون داخلی تابلوی کنواس مناسبی را تهیه نمائید. اگر در تلاش برای ایجاد تغییر در دکوراسیون می باشید، خرید تابلو کنواس می تواند گزینۀ ایده آلی برای شما به شمار رود. همانطور که می دانید تابلو کنواس در ابعاد متفاوت عرضه می شوند، که می توانید متناسب با دکوراسیون های مختلف، از طرح های متنوع این سبک از تابلوی دکوراتیو بهره گیرید.

معمولاً جهت تزئین دکوراسیونی که دیوارها ابعاد کوچکتری دارند، تابلو کنواس کوچک می تواند انتخاب مناسبی باشد. جهت تزئین سطوح دیوار عریض، خرید تابلو دکوراتیو بزرگ را به شما پیشنهاد می کنیم. البته تابلوهای چند تکه ای کنواس نیز در جایگاه خود زیبایی بصری خاصی در نمای دکوراسیون بوجود می آورد. جهت تهیۀ انواع تابلو کنواس می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()