انواع باسکول صنعتی و فروشگاهی از نظر ساختار ظاهری شبیه هم هستند، اما ظرفیت توزین باسکول های صنعتی بالاتر است. معمولا به باسکول هایی با قدرت بالاتر از 500 کیلوگرم، باسکول صنعتی گفته می شود. فروش باسکول به صورت آنلاین انجام می دهد. 

  • باسکول قد و وزن: این نوع باسکول با ظرفیت 200 کیلوگرم و دقت 50 گرم توزین می کند. باسکول قد و وزن علاوه بر وزن، امکان محاسبه قد را نیز داشته و دارای کامپیوتر داخلی است. باسکول داروخانه ای یا باشگاهی مناسب استفاده در مراکز درمانی است. این مدل از انواع باسکول دارای سینی استانداردی است که با لاستیک عاج دار پوشیده شده و امکان لیز خوردن فرد هنگام توزین را از بین می برد. این مدل باسکول می تواند با سیستم دیجیتالی هوشمند می تواند اطلاعات سلامتی مختلفی را به فرد بدهد.
  • باسکول چرخدار: این باسکول ها علاوه بر دیجیتالی بودن دارای چرخ هستند و باعث راحتی در استفاده و جا به جایی در مکان های مختلف یک صنعت می شوند.
  • باسکول سقفی: نوعی دیگر از باسکول های دیجیتالی که قابل حمل بوده و عمدتا در جایی ثابت و به صورت عمودی نصب می شود. باسکول آویز یا باسکول قابل حمل از نام های دیگر آن ها است. اکثر باسکول های آویز از نظر دقت، سرعت و ظرفیت توزین از سایر انواع باسکول چیزی کم ندارند و تنها کوچک تر و بدون کفی برای قرار دادن بار هستند.
  • باسکول دیواری: دارای نمایشگری واضح و زاویه دید کافی برای فرد بوده که از طریق سیم یا بی سیم روی دیوار ثابت و متصل می شود و با فاصله از باسکول قرار می گیرد. کیفیت باسکول دیواری زیاد بوده و جنس بدنه آن ها از فلز است. این مدل از انواع باسکول معمولا دارای یک نرده نگهدارنده برای ثابت نگه داشتن بار هنگام توزین است.
  • باسکول دامداری: این دسته از باسکول ها برای وزن کردن دام و طیور در دامداری ها و مزارع مورد استفاده قرار می گیرند که در   خرید ترازو  به آن توجه کنید.
  • باسکول جاده ای: این باسکول ها دستگاه های مخصوص توزین الکتریک ماشین های سنگین است؛ با استفاده از قطعاتی مانند لودسل که یک قطعه الکتریکی به حساب می آید، وزن را با نمایشگر دیجیتال به صورت عددی نشان می دهد. این مدل از انواع باسکول با توجه به ظرفیتی که برای توزین دارند، دسته بندی می شوند.

    فروشگاه دیجی اسکال

    تلفن همراه ← 09123124701
    خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
    تماس : 02155833430 - 02133124701
    نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
    آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()