انواع آب میوه گیری : فروشگاه تجهیزات

دستگاه‌های آب‌میوه گیری به طور کلی به شکل  دستی و برقی تولید می گردند که مدلهای برقی خود به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می‌شوند.

آب میوه گیری دستی: این مدل آبمیوه گیری‌ها در چند مدل ساخته می‌شوند و معمولا برای  آبگیری مرکبات و میوه‌هایی مثل انار استفاده می شوند. این دستگاه ها دارای بدنه ای مستحکم از جنس آهن یا آلومینیوم  می باشند تا هنگام فشار آوردن جهت آبگیری آسیب نبینند. عمل گرفتن آبمیوه با فشردن اهرمی که روی بدنه قرار دارد، صورت می گیرد. مدلهای پلاستیکی آب میوه گیری ها که معمولا در تمامی خانه ها وجود دارند برای گرفتن آب پرتقال یا لیمو مناسب می باشند. خرید آب میوه گیری را متناسب با نیازتان انجام دهید.

آب میوه گیری برقی خانگی: این دستگاه ها با نیروی گریز از مرکز کار می‌کنند و از یک دیسک تیغه و صافی تشکیل شده اند.

بدنه آب میوه گیریهای برقی معمولاً از جنس فلز یا پلاستیک فشرده می‌باشد تا در برابر ضربات احتمالی مقاوم باشد. آب میوه گیری‌ های خانگی می‌توانند جزو وسایل چند کاره به حساب بیایند.

آب میوه گیری صنعتی: این دستگاه از تجهیزات پرکاربرد آشپزخانه های صنعتی محسوب می گردد و با توان و سرعت بالا، قادر است حجم زیادی از انواع میوه را در کمترین زمان ممکن آبگیری کند.

این دستگاه ها دارای یک دهانه ورودی و یک خروجی و مخزن تفاله می‌باشند که دهانه ورودی در نسل جدید آب میوه گیری‌ها دارای ‌اندازه نسبتاً بزرگی می باشد و به روند آبگیری سرعت می بخشد. خرید آبمیوه گیری صنعتی را از سایت با بهترین کیفیت انجام دهید.

آب میوه گیری های صنعتی بسته به نوع میوه‌ای که آبگیری می‌کنند انواع مختلف داشته و عملکرد متفاوتی دارند مانند آب هویج گیری، آب انارگیری، آب پرتقال گیری، آب گوجه گیر، آبغوره گیر و آبلیمو گیر.

فروش انواع دستگاه آب میوه گیری از فروشگاه تجهیزات

سایت فروشگاه تجهیزات، مدلهای مختلف دستگاههای آب میوه گیری را گرداوری نموده و بستری را فراهم کرده تا بتوانید قیمت دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کنید و از مشخصات آنها مطلع شوید و در نهایت به خرید آب میوه گیری مورد نظرتان بپردازید.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()