کفش نگهبان به منظور حفاظت از پا حین فعالیت های فیزیکی تولید و عرضه می شود. نگهبان از برندهای معروف و شناخته شده در حوزۀ تولید تجهیزات ایمنی منجمله کفش کار فعالیت خود را آغاز نموده است. با توجه به اینکه پا به عنوان عضو مهمی از بدن شناخته می شود، حفاظت از آن در برابر صدمات ضرورت دارد. انتخاب کفش نگهبان مناسب می تواند عاملی مؤثر برای جلوگیری از قطعی عضو و یا ورود صدمات جدی به پاها گردد. جهت مشاهدۀ برخی از مدل های رایج کفش نگهبان می توانید به مرکز فروش کفش نگهبان رادین ایمن مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به دلیل داشتن سابقۀ فعالیت طولانی در عرصۀ تأمین تجهیزات ایمنی، انواع کفش نگهبان را در لیست محصولات خود در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

ویژگی های مهم کفش های نگهبان

در محیط های صنعتی، برای کارگران ضرورت دارد تا از تجهیزات ایمنی منجمله کفش نگهبان ، دستکش کار، کلاه ایمنی، عینک محافظ، لباس کار و ... بهره گیرند. چرا که عدم استفادۀ به موقع از هر کدام می تواند عواقب ناخوشایند برای افراد به دنبال داشته باشد. می بایست هنگام خرید هر یک از وسایل ایمنی، نوع جنس و کیفیت آنها را در نظر بگیرید چون تأثیر بسزایی بر روی حفظ سلامت اعضای بدن شما خواهد داشت. به عنوان مثال افرادی که به عنوان تکنسین برق فعالیت می کنند، می بایست به کفش نگهبان ضد الکتریسیته و دستکش ضد برق تجهیز باشند.

کفش های نگهبان از جنس چرم گاوی تولید می شوند که علاوه بر از بین بردن بوی بد پا، با گذر زمان و استفادۀ طولانی مدت از کفش، به هیچ عنوان باعث ایجاد بوی نامطبوع درون کفش نمی شود. این نوع کفش های ایمنی به دلیل برخورداری از جنس فولاد در قسمت سر پنجه مقاومت بالایی در برابر ضربه های وارده دارند. ضمن آنکه کفش ایمنی نگهبان مجهز به کفی پلی یورتان می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر سایش می باشد. جهت  خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی نگهبان می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

 

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()