هم اکنون در سطح بازار می توانید شاهد عرضۀ مدل های مختلف لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی و دیگر برندهای خارجی باشیم. تایر به عنوان مهمترین اجزای خودرو شناخته می شود که سطح تماس مستقیم با جاده را دارد. در نتیجه از اصطکاک بالایی برخوردار است و به همین دلیل بررسی وضعیت سالم بودن تایر هر چند وقت یکبار برای راننده کار ضروری به شمار می رود. نکتۀ مهم و اساسی که در حوزۀ انتخاب لاستیک خودرو مورد توجه قرار گرفته می شود، تطبیق مشخصات فنی درج شده بر روی تایر فابریک اتومبیل با لاستیکی که قصد خرید آن را دارید. در نظر گرفتن این نکتۀ مهم هنگام  خرید لاستیک پیرلی و هر برند دیگری حائز اهمیت می باشد. فروشگاه تایر ایرانیان به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ واردات و توزیع لاستیک های برند خارجی در حال فعالیت می باشد و طی سالها فعالیت متوالی توانسته اند در لیست محصولات، شرایط را برای خرید لاستیک میشلن اورجینال و سایر برندهای معتبر خارجی فراهم آورند.

عوامل مؤثر بر نوسانات قیمت لاستیک پیرلی

دلایل متعددی وجود دارد که باعث گردیده تا در سطح بازار شاهد تنوع قیمت لاستیک میشلن، تایرهای پیرلی و ... باشیم. در واقع عوامل مهمی منجمله نوسانات قیمت ارز در بازار، تحریم های اقتصادی حاکم بر کشور و تنوع مدل های لاستیک به طور مستقیم بر روی قیمت لاستیک های خارجی تأثیر می گذارد. بنابراین پیش از خرید لاستیک میشلن ، توصیه می کنیم با مراجعه به فروشگاه های معتبر با اطمینان و آسودگی خاطر اقدام به خرید لاستیک اورجینال پیرلی و دیگر برندهای خارجی نمائید.

به طور کلی هر کدام از برندهای خارجی در ایران طرفداران بسیاری دارد و به همین دلیل همچنان توسط فروشگاه های معتبر شاهد عرضۀ انواع تایر میشلن، پیرلی، نانکن، هانکوک و ... می باشیم. بایستی توجه داشته باشید که تمامی مؤلفه ها را در نظر داشته باشید تا بدین وسیله بتوانید لاستیک اورجینال برای اتومبیل سواری، باری، کراس اور و غیره تهیه نمائید. جهت سفارش آنلاین لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان اقدام نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 94
نمایش همه
علاقه مندی ها ()