پوستر دیواری نقاشی از سبک های پر فروش محصولات دیوارپوش به شمار می رود. اکثر افراد علاقه مند به هنر هستند و به همین دلیل در این حوزه فعالیت خود را آغاز می کنند. راه اندازی مجموعه هایی هنری نیازمند به طراحی دکوراسیون هنری دارد تا بدین وسیله بتوانند نوع فعالیتی که انجام می دهند را برای مخاطبان مشخص نمایند. البته با گسترش صنعت تولید پوستر دیواری، بسیاری از افراد تلاش نموده اند از سبک های مختلف هنر جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی استفاده نمایند. نصب پوستر دیواری نقاشی نیز یکی از این اقدامات محسوب می شود. جهت تهیۀ طرح های جدید پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری نقاشی می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

خرید پوستر دیواری نقاشی ارزان

همانطور که می دانید عناصر و پوشش های تزئینی در دکوراسیون حرف اول را می زند و نقش بسزایی بر روی نمای دکوراسیون دارد. تنوع طرح پوستر دیواری نقاشی که توسط کمپانی های مختلف در بازار عرضه شده اند، بسیار است و بدین ترتیب افراد به سهولت می توانند طرح مناسبی را متناسب با فضای دکوراسیون انتخاب نمایند. کاغذ دیواری دارای قدمت طولانی است که با پیشرفت تکنولوژی و صنعت چاپ، نسل جدید از پوشش های پوستر دیواری تولید و به بازار عرضه می شوند.

قیمت پوستر دیواری نقاشی بر پایۀ فاکتورهایی همچون سایز، جنس کاغذ و طراحی آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با فضاهای مختلف می توانید پوشش تزئینی مناسبی را انتخاب و نصب نمائید. متریال متفاوتی جهت تولید انواع پوشش های تزئینی دیوار به کار برده می شود ولی نسل جدید محصولات دیوارپوش تغییرات قابل توجهی نموده است و افراد مختلف می توانند از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و تغییرات فوق العاده جذاب و چشمگیر ایجاد نمایند.

جهت خرید پوستر دیواری نقاشی به سبک مدرن و یا کلاسیک می توانید پس از مشاهدۀ محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی دیوار دکور نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()