تصفیه ی آب و فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه شود زیرا فاضلاب برای طبیعت مضر بوده و صدمات زیادی را در صورت تصفیه نشدن به بار خواهد آورد. همچنین تصفیه آب و فاضلاب برای صنایع مختلف مهم بوده و به همین جهت انواع پکیج تصفیه فاضلاب با این هدف طراحی شده اند. با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب می توان فاضلاب را تصفیه نمود و انواع ذرات معلق را از بین برد.  پکیج تصفیه فاضلاب دستگاهی است که برای جداسازی ناخالصی های آب که برای محیط زیست مضر است به کار می رود. فاضلاب با عبور از مراحل مختلف پکیج تصفیه فاضلاب ، تصفیه می شود. آب تصفیه شده به طبیعت بر می گردد و برای مصارف مختلف کشاروزی، صنعتی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت اطلس آب یکی از عرضه کنندگان بزرگ پکیج تصفیه فاضلاب و انواع دستگاه های تصفیه آب در کشورمان است که انواع تجهیزات با کیفیت را با بهترین عملکرد به شما ارائه می کند بنابراین در صورت نیاز به دستگاه ها و پکیج تصفیه فاضلاب با ما تماس حاصل فرمایید.

خرید پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب می تواند در ظرفیت، ابعاد ، کاربرد و ... به صورت مختلف به تولید برسد بنابراین بر حسب نیاز می توان نوع مناسبی را تهیه کرد. با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب ، فاضلاب آلاینده های خود را از دست می دهد و از انتقال آلودگی و بیماری ها به این شکل جلوگیری می شود. شرکت اطلس آب انواع پکیج تصفیه فاضلاب را با هزینه ی بسیار مناسب ارائه می نماید و شما می توانید پکیج تصفیه فاضلاب مورد نظر خود را به صورت مطمئن تهیه نمایید. این مجموعه سفارش گیری اینترنتی را در نظر رفته است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت  شرکت اطلس آب مراجعه نموده و یا با ما تماس تماس فرمایید.

شرکت اطلس آب

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()