بای پپ یکی دیگر از دستگاه های کاربردی در حوزۀ پزشکی است که با عنوان دستگاه کمک تنفسی به کار برده می شود. این دستگاه با استفاده از فشار هوا در دو سطح ( فشار هوای بالا و پایین) فرآیند تنفس را برای فرد تسهیل می نماید. افرادی که با اختلالات و بیماری های آپنه، آسم و غیره رو به رو هستند، می توانند از مزایای دستگاه بای پپ برای بازگرداندن تنفس به حالت اولیه استفاده نمود. بسیاری از بیماری های ریوی رنج زیادی را برای فرآیند انبساط و انقباض کردن قفسۀ سینه می برند و به همین دلیل تهیۀ بای پپ می تواند این رنجش را به حداقل برساند. چرا که استفاده از دستگاه کمک تنفسی، فرآیند تنفس را به حالت طبیعی باز می گرداند و فرد تحت فشار اندکی قرار گرفته می شود. جهت مشاوره و خرید بای پپ می توانید با مرکز تجهیزات پزشکی بارمان تماس حاصل فرمائید.

عوامل تعیین کننده قیمت بای پپ

از برندهای معروف دستگاه بای پپ BIPAP می توان به اکسیژن پلاس، لوون اشتاین و رسمد اشاره نمود که البته برندهای ایرانی و خارجی دیگری نیز در سطح بازار عرضه می شوند. هنگام خرید بای پپ یا اجارۀ این دستگاه می بایست یک سری فاکتورهای مهم از جمله امکانات، نحوۀ عملکرد، داشتن گارانتی و عدم ایجاد صدای ناهنجار را در نظر بگیرید. البته اقلام و لوازم جانبی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید که کیفیت لازم را داشته باشد.

قیمت  خرید ونتیلاتور و بای پپ بر مبنای برند، مدل و قابلیت های آن تعیین می گردد. از این رو پیش از خرید بای پپ ، پیشنهاد می کنم نگاهی کلی به مشخصات فنی دستگاه داشته باشید تا متناسب با نیازی که دارید، بتوانید مناسب ترین دستگاه را تهیه نمائید. با استفاده از دستگاه مناسب می توانید زودتر خود را بهبود دهید. جهت کسب اطلاعات جامع و سفارش این دستگاه می توانید با تجهیزات پزشکی بارمان تماس حاصل فرمائید.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()