ریموت هیوندا در مدل های متفاوت ساخته می شوند و به صورت مجزا تعریف و کددهی آنها صورت می پذیرد. کمپانی خودروسازی هیوندا توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود موفق به تولید و عرضۀ خودروهایی همچون توسان، سانتافه، جنسیس، سوناتا و ... گردند. بدین وسیله شرکت سازنده برای هر کدام از مدل های خودرو توانسته اند سوئیچ هیوندا را به صورت اختصاصی تعریف کنند. بدون شک با ارتقاء تکنولوژی صنعت خودروسازی در سطح جهان، فناوری ساخت سوئیچ هیوندا نیز بر اساس سیستم ضد سرقت صورت گرفته است.

بدین ترتیب هنگامی که با مشکل گم شدن و یا آسیب دیدگی ریموت هیوندا رو به رو شدید، می بایست به مراکز معتبری که ارائه دهندۀ خدمات ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای هیوندا و لوکس هستند مراجعه نمائید. مرکز تخصصی تهران کار کی با بهره گیری از توانایی و تخصص افراد حرفه ای و ابزارآلات پیشرفته، خدمات ساخت ریموت هیوندا، انواع سوئیچ، تعمیرات ریموت، تعویض قاب و باتری ریموت و سوئیچ، باز نمودن درب خودرو در محل و ... را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

هزینۀ ساخت ریموت کپی هیوندا

بدیهی است، اولین کاری که رانندگان هنگام گم شدن سوئیچ هیوندا رو به رو می شوند، به مراکز معتبر مراجعه نموده و نسبت به غیر فعال سازی کد قدیمی سوئیچ هیوندا اقدام می نمایند. سپس با استفاده از نرم افزار مخصوص اقدام به تعریف کد جدید برای سوئیچ هیوندا و یا ریموت می نمایند. بدین ترتیب بتوانند از سرقت اتومبیل جلوگیری کنند.

هزینۀ ساخت ریموت هیوندا بر اساس مدل های مختلف خودرو متفاوت تعیین می گردد. به همین دلیل به طور مشخصی نمی توان قیمت ساخت سوئیچ یدک هیوندا را مشخص نمود. جهت کسب اطلاعات دقیق و استعلام قیمت انواع خدمات حضوری و غیر حضوری در خصوص تعمیرات و ساخت ریموت هیوندا و دیگر خودروهای داخلی و خارجی می توانید با کلینیک تخصصی مجموعۀ تهران کار کی تماس بگیرید. البته این مرکز قادر به ارائه خدمات باز نمودن درب خودروی بدون سوئیچ هیوندا هستند.

تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()