دستکش کار یکی از ضروری ترین اقلام حفاظت فردی به شمار می رود که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. جهت تولید دستکش کار از متریال مختلف بهره گرفته می شود که می توان به پارچه های نسوز، ضد برش، ضد اسید و غیره اشاره نمود. همانطور که می دانید دستکش کار متناسب با فعالیت های مختلف که خطرات متفاوتی ممکن است سلامت فرد را به مخاطره بی اندازد، اقدام به   خرید دستکش کار می نمایند. بدین ترتیب فروشگاه رادین ایمن تلاش نموده به اقتضای نیاز مشاغل مختلف، در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی، بتواند موفق به عرضۀ دستکش کار با برند و متریال متفاوت گردد.

سفارش آنلاین انواع دستکش کار لاستیکی

به عنوان مثال کاربرد دستکش کار چرمی در برابر جرقه، گرمای متوسط، ضربات شدید، اشیاء زبر محافظت می کند. به طور کلی در فرآیند جوشکاری، برشکاری، باغبانی و لحیم کاری می توان از مزایای این نوع دستکش کار استفاده نمائید. در عین حال افرادی که با تجهیزات برقی در ارتباط هستند نیز می توانند از مزایای دستکش کار با آستر عایق بهره گیرند. کاربرد دستکش کار لاتکس را می توان در محیط های درمانی به وفور ملاحظه نمائید چون دارای خاصیت ضد حساسیت می باشد. به طور کلی ایجاد واکنش های آلرژیک می تواند در برخی از مشاغل برای افراد اتفاق بی افتد. بنابراین استفاده از دستکش کار لاستیک طبیعی یا همان لاتکس می تواند مانع از این اتفاق گردد.

دستکش کار نئوپرن، دستکش کار نیتریلی، دستکش ایمنی پلی وینیل الکل، دستکش کار پلی وینیل کلراید و دستکش کار بوتیل رابر از جمله انواع دستکش کار به شمار می روند که مقاومت بالایی در برابر مایعات و مواد شیمیایی دارند. قیمت  فروش تجهیزات ایمنی  مانند دستکش کار بر اساس عوامل متعددی همچون جنس و کیفیت آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب می توانید با مراجعه به فروشگاه رادین ایمن متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، کاربردی ترین دستکش کار استاندارد را تهیه نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()