لاستیک دانلوپ یکی از شناخته شده ترین انواع تایر موجود در بازار جهان محسوب می شود. تایر دنلوپ از جمله برندهای اروپایی به شمار می رود که کارخانۀ تولید آن در شهر بیرمنگام انگلستان راه اندازی شده است و بیش از یک قرن سابقۀ سابقۀ تولید و فروش این برند معروف را در سطح بین المللی می توان مشاهده نمود. قطعاً استقبال از فروش لاستیک دانلوپ  به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند می باشد که بسیاری از شرکت های خودروسازی مطرح در جهان به منظور ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود از لاستیک های دانلوپ به عنوان تایرهای فابریک بهره گرفته اند. فروشگاه تایر ایرانیان چندین سال است که به صورت حرفه ای در زمینۀ واردات و فروش لاستیک های خارجی در تهران راه اندازی شده و توانسته به اقتضای نیاز مشتریان، بهترین محصولات را به بازار عرضه نمایند.

آشنایی با انواع لاستیک دانلوپ

اگر به دنبال خرید لاستیک دانلوپ هستید، می توانید به مراکز عرضۀ تایرهای خارجی مراجعه نمائید. البته بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید چون متأسفانه در سطح بازار تایرهای بی کیفیت و غیر اصل نیز عرضه می شود. در نتیجه توصیه می کنیم جهت خرید لاستیک دانلوپ اورجینال یک سری نکات مهم و کلیدی را در نظر داشته باشید. فروش لاستیک دانلوپ در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد که می توان به لاستیک های چهار فصل، تایرهای زمستانه، لاستیک های Signature، لاستیک های تابستانه با عملکرد بالا، لاستیک های مخصوص وانت ها و SUVها و لاستیک هایی با بازدهی بالا برای خودروهای لوکس و اسپرت اشاره نمود.

در نتیجه قیمت خرید لاستیک نانکن و لاستیک دانلوپ بر اساس عوامل مختلفی در داخل ایران ثبات ندارد. لذا می توانید در ابتدا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان، به لیست قیمت انواع لاستیک دانلوپ دسترسی داشته باشید و پس از بررسی مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، در نهایت مناسب ترین لاستیک را خریداری نمائید.

 فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13
 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 64
نمایش همه
علاقه مندی ها ()