تابلو کنواس یکی از تابلوهای پرفروش در بازار محسوب می شود چون از ماندگاری بالایی برخوردار است. تا کنون اگر کلمۀ کنواس را شنیده باشید، می دانید که به نوعی پارچه از جنس کتان و پلی کتان اطلاق می شود. این نوع پارچه به دلیل داشتن بافت نامنظم و پراکنده دارای قابلیت جذب جوهر است و جهت نقاشی های رنگ روغنی از آن استفاده می شود. جهت ایجاد تغییرات چشمگیر و جذاب در فضای دکوراسیون داخلی می توانید با خرید تابلو کنواس در طرح و ابعاد متفاوت استفاده نمائید. تابلو کنواس در دسته بندی تابلوهای دکوراتیو در نمای انواع نمای دکوراسیون داخلی می توان بر روی دیوار قرار داد. برای دیدن انواع تابلو کنواس، می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، تابلوی دکوراتیو مورد پسند خود را در ابعاد متفاوت تهیه نمائید.

روش های مختلف چاپ تابلو کنواس

به طور کلی تابلو کنواس به شیوۀ مدرن از سوی هنرمندان اروپایی و آمریکا برای چاپ عکس بهره گرفتند. در واقع در این آثار به صورت هنرمندانه شاهد چاپ تصاویر بر روی بوم های نقاشی می باشیم. به همین دلیل این آثار از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. تولید کنندگان این آثار هنری، متناسب با سلایق افراد مختلف، توانسته اند انواع تابلو دکوراتیو کنواس را در طرح های ساده و مجلل چاپ و به بازار عرضه نمایند.

بدیهی است که امروزه می توان متناسب با هر فضای دکوراسیون با کاربری های متفاوت اقدام به خرید تابلو کنواس نمود. شیوۀ چاپ تابلو کنواس به دو روش انجام می پذیرد که می توان به کلاف دار و بدون کلاف اشاره نمود. در نتیجه هنگام خرید تابلو کنواس، می بایست به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید چون یکی از عوامل تعیین کنندۀ قیمت تابلو کنواس به شمار می رود.

جهت بررسی بیشتر و مشاهدۀ جدیدترین طرح های تابلو دکوراتیو می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و سپس سفارش خرید تابلو دکوراتیو خود را به صورت آنلاین ثبت نمائید.

فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()