پوستر دیواری پتینه یکی از طرح های پرفروش به شمار می رود چون به سبک متفاوت چاپ شده است. عمدتاً خرید پوستر دیواری پتینه جهت قدیمی نشان دادن یک محیط صورت می پذیرد. پتینه نوعی هنر است که با ترکیب یک سری رنگ ها، می توانند یک کالایی را قدیمی و عتیقه نشان دهند. با توجه به استقبال گسترده از سوی طرفداران هنر، خیلی از افراد علاقه مند به تغییر فضای دکوراسیون با  خرید پوستر دیواری پتینه هستند. بدین ترتیب جهت تزئین نمای قسمت های مختلف منزل و یا محیط های تجاری می توان به کار برد. توسط فروشگاه دیوار دکور به سهولت می توانید به روزترین طرح های پوستر دیواری را خریداری نمائید.

فروش انواع پوستر دیواری پتینه با کیفیت

اگر در پی ایجاد تغییر و تحول اساسی در فضای دکوراسیون منزل هستید، با نصب پوستر دیواری پتینه می توانید نیاز خود را برآورده نمائید. بدون تردید، با انتخاب دیوارپوش مناسب، حس و حال محیط را می توانید متحول سازید و جلوۀ خاصی در فضای پیرامون خود بوجود آورید. امروزه با صرف کمترین هزینه و زمان می توانید یک محیط را به سبک کلاسیک و کاملاً قدیمی تزئین نمائید. به همین دلیل شاهد عرضۀ پوستر دیواری پتینه در طرح های شیک و مجلل می باشیم.

معمولاً جهت طراحی و چاپ پوسترهای دیواری پتینه از ترکیب رنگ های خاکستری، نقره ای، قهوه ای، طلایی، زرد، سبز، سفید، کرم و آبی با طیف های متفاوت بهره گرفته می شود. قطعاً پیرامون خود، طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک را با استفاده از پوستر دیواری سه بعدی پتینه ملاحظه نموده اید.

قیمت پوستر دیواری پتینه نیز همانند هر نوع محصول دیوارپوش بر اساس جنس کاغذ، ابعاد، ضخامت، طرح و کیفیت آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با متراژ دکوراسیون می توانید از سبک های متفاوت پوستر دیواری برای جلوه بخشیدن به یک محیط بسته استفاده نمائید. جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین خرید کاغذ دیواری کودکان و پوستر دیواری پتینه ارزان و با کیفیت می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()