لوازم یدکی لیفتراک از متریال گوناگون ساخته شده اند و با هدف انجام فعالیت های متفات در دسته بندی های متفاوت در کنار یکدیگر مونتاژ می شوند. لیفتراک جزء یکی از پرکاربردترین ماشین آلات صنعتی است که نقش بسزایی بر روی فعالیت های مرتبط به امور انبارداری دارد. پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مجموعه های تأمین کنندۀ ماشین آلات سنگین صنعتی و راهسازی، در لیست تجهیزات و قطعات، قادر به واردات و فروش لوازم یدکی لیفتراک با برند و مدل های مختلف می باشند.

در واقع ماشین لیفتراک دارای چند شاخک در قسمت جلوی اتاقک راننده می باشد که قابلیت حرکت عمودی را دارند. بدین ترتیب فرد می تواند جهت جا به جایی وسایل سنگین در میان طبقات تخصیص یافته در محیط انبار از مزایای ماشین های لیفتراک بهره گیرند. عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی برخی از لوازم یدکی لیفتراک می گردد. در این صورت راننده بایستی جهت بازگرداندن عملکرد اولیۀ ماشین، نسبت به خرید قطعات لیفتراک اقدام نمایند.

آشنایی با انواع قطعات لیفتراک برقی و دو گانه سوز

فروش لوازم یدکی لیفتراک بر اساس برند، مدل و نوع قطعات در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال تأمین لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو هستند، بایستی با مراجعه به مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات صنعتی، از طریق برند و مدل لیفتراک دوگانه سوز، دیزلی و یا برقی استعلام نمائید. این نکتۀ مهم و اساسی است که در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات صنعتی بایستی در نظر گرفته شود.

چراغ چشمک زن، بلندگو، چراغ گردان، دنده عقب، نیروی محرکه، تجهیزات هشدار دهنده، دکل لیفتراک، بارکش، نگهدارنده بار، کابین راننده، وزنه تعادل و ... برخی از انواع دسته بندی لوازم یدکی لیفتراک به شمار می روند که فاکتورهای متعددی منجر به خراب شدن برخی از قطعات می شود. بدین وسیله در برخی از مواقع ممکن است که نیاز به خرید لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار، هپکو، هیوندا و ... داشته باشیم. بدون شک می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی به صورت اورجینال هر کدام از آنها را تأمین نمائید.

   پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()