لاستیک یکی از اجزای اصلی اتومبیل به شمار می رود که عامل حرکت آن محسوب می شود و جنس این قطعه بر روی کیفیت رانندگی تأثیر بسزایی دارد. در این پست به برخی از ویژگی های مهم تایر خودرو می پردازیم تا در صورت عدم آگاهی نسبت به این محصول، یک آشنایی اولیه داشته باشید و سپس با در نظر گرفتن مدل اتومبیل بتوانید لاستیک مناسبی را خریداری نمائید. فروش انواع لاستیک در دو دسته بندی اصلی از جمله لاستیک رادیال (تیوبلس) و لاستیک تیوب دار (بایاس) صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که در مدل لاستیک غیر بادی، دو مدل تایرهای توپر (solid) که توسط دستگاه های صنعتی ساخته و به بازار مصرف عرضه می شوند. جهت خرید انواع لاستیک مرغوب می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

مهمترین فاکتورهای خرید لاستیک خودرو

شناخت لاستیک برای تهیۀ این محصول لازم است چون تأثیر مستقیم بر روی حفظ سلامت اشخاص دارد. لاستیکی که برای اتومبیل خریداری می نمائید بایستی توانایی حمل بار، انتقال گشتاور، تحمل رانش، ترمزگیری و همچنین جذب ضربات وارده به تایر را داشته باشند. علاوه بر آنکه راننده بایستی قابلیت کنترل فرمان اتومبیل را داشته باشد و بتواند عامل مثبت برای کاهش لرزش به شمار رود. اجزای اصلی شاسی لاستیک از رویه، کارکاس، دیواره و بید تشکیل شده است. از مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن می توان به مواد کائوچو، پلی اورتان، سیم، نخ، روغن، شتاب دهنده و ... اشاره نمود.

با گذشت زمان تکنولوژی ساخت لاستیک دچار تغییر و تحول قرار گرفت و بدین وسیله شرکت های تولید کننده توانستند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه نمایند. امروزه شاهد فروش انواع لاستیک رادیال یا سیمی با بند های مختلف از جمله فروش لاستیک کومهو می باشیم که از سیم های متقاطع استیل ساخته شده اند. هم اکنون فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک متناسب با نیاز بازار توانسته در لیست محصولات خود، انواع لاستیک ایرانی و خارجی را با برندهای معتبر عرضه نمایند.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 61
نمایش همه
علاقه مندی ها ()