لاستیک هانکوک یکی از برندهای لاستیک کره ای به شمار می رود. چند سال اخیر شاهد رشد فروش لاستیک هانکوک در ایران می باشیم و برخی از مراکز توزیع تایر در لیست محصولات برند خارجی توانسته اند امکان خرید آن را برای مشتریان فراهم آورند. شرکت هانکوک توانسته با استفاده از نیروی متخصص و متریال مرغوب موفق به تولید انواع لاستیک خودرو با مشخصات فنی متفاوت گردد. هدف اصلی این کمپانی معتبر، تولید محصولاتی با کیفیت، منطبق با جدیدترین تولیدات شرکت های خودروسازی می باشد. بدین ترتیب فروشگاه چرخ و یدک جهت برآورده نمودن نیاز کلیۀ مشتریان، توانسته امکان خرید لاستیک هانکوک  را برای مشتریان فراهم آورند.

نکاتی که هنگام خرید لاستیک هانکوک باید در نظر بگیرید، مواد مهمی از جمله نرمی و چسبندگی عالی، افزایش عملکرد خودرو حین ترمزگیری، مقاومت در برابر افزایش دما و حرارت، کاهش صدای لاستیک و ... می باشند. بدین ترتیب بر اساس مدل اتومبیل بایستی لاستیکی با مشخصات فنی استاندارد را که توانایی تحمل وزن و حداکثر سرعت آن را داشته باشد، تهیه نمائید. فروش لاستیک هانکوک در مدل های مختلف صورت می پذیرد و متناسب با پراید، اپتیما و ... می توانید تایری با مشخصات فنی استاندارد را خریداری نمائید.

قیمت  فروش لاستیک  هانکوک در ایران نوسان دارد چون فاکتورهای متعددی منجمله نرخ روز ارز بر این مسئله دارند. بدین ترتیب متناسب با مدل های مختلف خودرو می توانید بهترین لاستیک هانکوک را خریداری نمائید. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توانید پس از بررسی مدل های مختلف اتومبیل، لاستیک هانکوک تمام فصل را خریداری نمائید. این روز ها به دلایل مختلفی همچون افزایش نرخ ارز، واردات لاستیک های کره ای با مشکل رو به رو شده است. بدین وسیله جهت اطلاع از قیمت جدید لاستیک های هانکوک می توانید به  فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از مقایسه محصولات با یکدیگر، مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل خود سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()