نایلون حباب دار یکی از دسته بندی های اصلی لفاف های صنعتی است که جهت بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش نایلون حبابدار در ابعاد متفاوت در سطح بازار ملاحظه می شود چون شرکت های تولید کننده توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک و مواد اولیۀ مرغوب، پلاستیک های با کیفیت و مقاومی را تولید نمایند. به طور کلی استقبال از فروش نایلون حبابدار ، به دلیل خاصیت ضربه گیر بودن این نوع پلاستیک می باشد که به صورت چند لایه ای تولید و به بازار عرضه می شوند.

مهمترین مزیت نایلون حبابدار درشت

هم اکنون تولید کنندگان پلاستیک های حبابدار توانسته اند به صورت مهندسی شده بر حسب نیاز صاحبان صنایع مختلف، انواع نایلون حبابدار را در ابعاد متفاوت تولید نمایند. دریا پلاستیک یکی از با سابقه ترین مراکز تأمین کننده پلاستیک در بازار محسوب می شوند. در لیست محصولات تولیدی این مجموعۀ معتبر می توانید نایلون حبابدار سه بعدی را علاوه بر نایلون های حباب دار دو بعدی خریداری نمائید.

اگر در پی تأمین پلاستیک مورد نیاز خود هستید، بایستی هدف از نیاز خود را مشخص نمائید. به عبارتی استقبال از نسل جدید نایلون حبابدار، افزایش سطح کیفیت محصولات تولیدی می باشد. ضمن آنکه مدل های متنوعی از این نوع پلاستیک را تهیه می نمایند که بتوانند باعث حفظ و نگهداری کالاها در برابر ضربه گردد. بدون شک  هر چه ابعاد کالا بزرگ تر باشد، بایستی سایز حباب های لایۀ میانی نایلون حبابدار بزرگ تر باشد که همچنان پلاستیک بتواند مانع از ورود ضربه به کالا گردد. قطعاً قیمت نایلون حبابدار نیز بر پایۀ تعداد لایۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک و سطح کیفیت مواد اولیۀ آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب در سطح بازار می توانید شاهد فروش نایلون حبابدار با قیمت متغیر باشید که به طور مستقیم از طریق مراکز تولید کننده همچون دریا پلاستیک با قیمت ارزان تر از بازار با کیفیت مرغوب تهیه نمائید. به منظور خرید نایلون استرچ به سایت دریا پلاستیک مراجعه نمایید. 

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()