پوشاک یکی از اقلام مصرفی انسان ها محسوب می شود. با گذشت زمان فناوری تولید پوشاک توسعه یافت. پوشاک نخی، پوشاک کتان، پوشاک از جنس پلی استر، پوشاک از جنس پشم، پوشاک از جنس چرم و ... برخی از دسته بندی های تولید و  فروش پوشاک  به شمار می روند. در نتیجه افراد با در نظر گرفتن موقعیت مکانی، شرایط محیطی و قیمت می توانند بهترین پوشاک مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه پوشاک کده خریداری نمایند.

فروش انواع پوشاک زمستانه و تابستانه

با توجه به اینکه پوشاک به عنوان محافظ بدن در برابر سرما، گرما و صدمات فیزیکی که ممکن است از پیرامون باعث آسیب دیدگی فرد گردد، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در همین راستا از گذشته های دور تا کنون، همواره با پیشرفت صنعت پوشاک در سطح دنیا رو به رو می باشیم. بنابراین مراکز تولیدی پوشاک تلاش می کنند متناسب با برنامه ریزی که از ابتدا انجام داده اند، بتوانند پوشاک زنانه و مردانه را در طرح و جنس های متفاوت تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

بدیهی است که شاهد عرضۀ انواع پوشاک توسط  فروشگاه پوشاک در مدل های مختلف در سطح بازار باشید. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید با در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون سایز، جنس، نوع کاربری، شرایط آب و هوایی و قیمت اقدام به خرید پوشاک مورد نیاز خود نمائید. به عنوان مثال تفاوت عمده ای میان پوشاک چرمی و پوشاک نخی وجود دارد چون عمدۀ مصرف این نوع پوشاک متناسب با آب و هوای مختلف، تغییر پیدا می کند. غالباً پوشاک با جنس ضخیم همچون چرم و پشم در فصول سرد سال بیشتر کاربرد دارد. بدیهی است افرادی که قصد تهیۀ پوشاک برای خود و یا دیگران را دارند، بتوانند با مراجعه به فروشگاه پوشاک کده آن را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمایند.

آدرس شعبه خاوران  پوشاک کده:

تهران، منطقه 15 .خیابان خاوران.روبروی ترمینال خاوران.جنب کلینیک دندان پزشکی .پلاک 70 . پوشاک کده

 شماره دفتر مرکزی   33141840(021)

 پشتیبانی: 09308982737 ساعات پاسخگویی از 16 الی 18 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()