شما برای اینکه یک رستوران بزرگ و یا حتی کوچک را راه اندازی کنید به یک  چرخ گوشت تسمه ای نیاز پیدا خواهید کرد.  در بسیاری از رستوران ها و یا قصابی های بزرگ این نمونه از چرخ گوشت ها را می توانید مشاهده کنید که کاربرد بسیار زیادی نیز دارند. اندازه و ابعاد این چرخ گوشت متنوع می باشد که شما زمان خرید چرخ ‌گوشت تسمه ای باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. چرخ گوشت یکی از ابزارهای بسیار مهمی می باشد که برای بیشتر رستوران ها و یا قصابی ها باید خریداری گردد، نوع تسمه ای آن هم بیشتر مورد توجه است.

یکی از مهمترین و بهترین ویژگی هایی که  چرخ گوشت تسمه ای دارد این است که نسبت به مدل های دیگر قیمت آن برای خرید پایین تر است. به همین دلیل شما با هزینه کمتری می توانید یکی از انواع آنها را برای محیط مورد نظر خود خریداری کنید. بسیاری از افراد نوع تسمه ای و گیربکسی این وسیله را با یکدیگر مقایسه می کنند و در بین آنها به این نتیجه می رسند که تسمه ای مزیت های بیشتری دارد.

معرفی  چرخ گوشت تسمه ای :

اولین کشوری که  چرخ گوشت تسمه ای را تولید کرد کشور آلمان بود که بعد از آن کشور ژاپنی هم مدل های متنوعی از آن را تولید کرده و مشتریان خود ارائه داد.  اگر شما می خواهید با قیمت مناسب تری یکی از انواع این دستگاه را خریداری کنید بهتر است به دنبال نمونه های ژاپنی آن باشید. متقاضیان چرخ گوشت های تسمه ای بسیار زیاد است، چرا که عملکرد آنها نسبت به بسیاری از مدل های دیگر بهتر می باشد و بازدهی بالایی هم دارد. شما می توانید هم مدل ایستاده و هم مدل رومیزی این دستگاه را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. هر یک از انواع این مدل ها خود به دسته های متنوعی نیز تقسیم می شوند که شما می توانید با بررسی ویژگی های آنها یکی را خریداری کنید. فروش چرخ گوشت در برند های معتبر انجام می گیرد. 

آن دسته از انواع  چرخ گوشت تسمه ای که رومیزی می باشد بیشتر برای حجم کم گوشت به کار می رود، ولی آن دسته از مدل های ایستاده که ارتفاع بلندی هم نیز دارند برای حجم گوشت بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت. یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید این نمونه از چرخ گوشت ها باید به آن دقت داشته باشید این است که یکی از نمونه های بالای صفری و یا پایین صفری آنها را خریداری کنید. برخی از آنها که بالای صفری می باشند گوشت های نرم و تازه را به بهترین نحو ممکن چرخ می کنند. اما آن دسته از مدل های پایین صفری گوشت های منجمد را چرخ می کنند.  تیغه های هر یک از آنها باید کیفیت بسیار عالی و منحصر به فردی داشته باشد.

عملکرد  چرخ گوشت تسمه ای :

شما زمانی که می خواهید یکی از انواع  چرخ گوشت تسمه ای را خریداری کنید باید به خوبی عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهید. برخی از آنها حجم زیادی از گوشت را با بهترین کیفیت چرخ می کنند که تیغه های تیزی دارند. برخی از آنها هم حجم کمتری را چرخ می کنند. شما باید زمان خرید به خوبی موتور قرار داده شده در دستگاه را مورد بررسی قرار دهید تا یکی از با کیفیت ترین و کارآمدترین نمونه های آنها را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. دقت داشته باشید زمان خرید باید به خوبی کیفیت محصول را بررسی کنید تا از بهترین متریال ها تولید شده باشد. برند دستگاه از دیگر نکاتی است که زمان خریداری باید به آن توجه نمایید. تنها از بین برندهای شناخته شده آن را خریداری کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()